- Reprezentowanie marki, obsługa zapytań klientów poprzez telefon, formularz internetowy lub czat.
- Stosowanie ustalonych procedur do szybkiej i profesjonalnej obsługi potrzeb klientów.
- Procesowanie roszczeń gwarancyjnych i koordynacja usług naprawczych.
- Zapewnienie podstawowego wsparcia w rozwiązywaniu problemów technicznych.
- Rozwiązywanie reklamacji, przetwarzanie zamówień, organizacja zwrotów i udzielanie informacji o produktach.
- Wsparcie klientów w całym procesie zakupowym od pytania do zarządzania incydentami.
- Biegłość w języku czeskim na poziomie C1/C2, zarówno w mowie, jak i piśmie.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Umiejętność pracy z wieloma systemami i platformami.
- Znajomość pakietu Microsoft Office.
- Empatia wobec klientów przy zachowaniu obiektywności.
- Zdolność do pracy w zespole i pozytywne nastawienie.
- Pakiet korzyści: opieka zdrowotna, system benefitów, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty sportowej, owoce oraz dni pizzy.
- Program rozwoju talentów: przejrzyste ścieżki kariery i możliwość awansu.
- Możliwości samorozwoju: dostęp do platform e-learningowych i kursów językowych.
- Program poleceń: bonus za polecenie znajomego.
- Wspaniała kultura pracy: doceniamy różnice kulturowe i organizujemy wydarzenia integracyjne.
Podobne oferty:
10.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta Backoffice z j. niemieckim i angielskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Obsługa zapytań klientów drogą elektroniczną, głównie e-mail Analiza i rozwiązywanie problemów klientów, w tym zwrotów i zgłoszeń dotyczących RODO Efektywne korzystanie z systemów wewnętrznych i narzędzi Zapewnienie profesjonalnej, empatycznej obsługi i satysfakcji klienta Praca w zespole z minimalnym volume...
10.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta - Usługi Bankowe (niemiecki i angielski)
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Reagowanie na ogólne pytania dotyczące produktów kredytowych oraz usług mobilnych i internetowych Wsparcie w autoryzacji klientów, w tym aktywacja i blokada kart, zamówienia zastępczych i inne związane z kontem działania Zarządzanie limitami karty oraz aktualizacja danych kontaktowych Obsługa reklamacji i inicjowanie...
10.09.2025
Customer Support Specialist with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump. Chat or talk with passengers —...