- Profesjonalna obsługa klienta (telefon, chat, email).
- Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM.
- Współpraca w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach.
- Podejście pełne ciepła i entuzjazmu w kontakcie z klientami.
- Wykorzystanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych do rozwiązywania problemów.
- Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej.
- Zaawansowana znajomość języka duńskiego (min. C1) i średniozaawansowana angielskiego (B2).
- Spokój i takt w kontakcie z klientami.
- Uwaga na detale i umiejętności organizacyjne.
- Zdolności do rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie.
- Otwartość na naukę i adaptację nowych technologii i procesów.
- Mile widziane doświadczenie z luksusowymi markami i systemami CRM.
Podobne oferty:
22.11.2024
Customer service specialist in the automotive industry with Portuguese
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product offerings, services, policies,...
22.11.2024
Customer service specialist in the automotive industry with Slovenian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product offerings, services, policies,...
22.11.2024
Customer service specialist in the automotive industry with Croatian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product offerings, services, policies,...