- Zapewnienie wysokiej jakości wsparcia dla kluczowych klientów, pomaganie w wyborze lotów oraz metod płatności, precyzyjne nawigowanie ofertą biletów lotniczych, zrozumienie i rozwiązywanie problemów podróżnych klientów, budowanie trwałych relacji.
- Znajomość języka koreańskiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2, predyspozycje do pomagania, cierpliwość, umiejętność słuchania, zdolność detalu, organizacja pracy.
- Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia, atrakcyjne benefity, bonusy za polecenie, możliwości rozwoju i szkoleń, praca w międzynarodowym środowisku.
Podobne oferty:
16.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów firmy zapewniającej szybkie płatności internetowe; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta...
16.05.2025
Specjalista ds. Wynajmu
Firma: SIXT Rent a Car
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, lotnisko
Opis stanowiska Bezpośrednia obsługa klientów w punkcie wynajmu samochodów – doradztwo, rezerwacje, podpisywanie umów Udzielanie informacji o ofercie, pomoc w doborze odpowiedniego auta oraz sprzedaż usług dodatkowych Przygotowywanie umów i finalizacja płatności Bieżąca praca administracyjna Dbanie o pozytywny...
16.05.2025
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Diabetyk24 Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w organizacji. Budowanie pozytywnych...