- Profesjonalna i szybka obsługa klienta przez telefon, czat i email.
- Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami oraz ich rozwiązań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Bieżąca znajomość oferty produktów, usług oraz procedur w celu zapewnienia klientom rzetelnych informacji.
- Posługiwanie się wiedzą z zakresu motoryzacji i produktów cyfrowych do efektywnego rozwiązywania problemów.
- Minimum rok doświadczenia w pracy w call center lub w obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
- Silne umiejętności komunikacyjne, język niderlandzki na poziomie co najmniej C1 i angielski B2.
- Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontaktach z klientami.
- Znaczące umiejętności organizacyjne i szczegółowości.
- Kreatywność w rozwiązywaniu problemów i otwartość na naukę nowych technologii.
- Doświadczenie z luksusowymi markami oraz systemami CRM.
- Pracę zdalną.
- Pakiet benefitów (system benefitów, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Wydarzenia integracyjne.
- Szkolenie przygotowujące do bezpośredniej obsługi klienta.
- Wsparcie lidera zespołu.
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę.
Podobne oferty:
22.11.2024
Customer technical support specialist with French
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Your responsibilities: Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Our requirements: Knowledge of French (C1) and English (B2) Availability to work in the office in Lublin (Czechów district)...
22.11.2024
Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem czeskim / węgierskim
Firma: Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na mailowe zapytania konsumentów budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z...
21.11.2024
Customer service specialist in the automotive industry with Greek
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product offerings, services, policies,...