- Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku,
- Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych,
- Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień,
- Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o wysoką jakość obsługi klienta,
- Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta,
- Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klienta,
- Udział w targach.
- Znakomite umiejętności obsługi klienta, charakteryzujące się szybkością, elastycznością w dostosowaniu do unikalnych wymagań każdego klienta,
- Płynność w komunikacji w językach obcych, zarówno ustnej jak i pisemnej (minimum na poziomie B2),
- Świetna organizacja własnej pracy i czasu,
- Doświadczenie w sprzedaży jest mile widziane,
- Biegłość w obsłudze pakietu MS Office.
- Szansę na rozwój zawodowy w międzynarodowej atmosferze, w sektorze o dynamicznym wzroście,
- Atrakcyjne wynagrodzenie, dostosowane do Twoich umiejętności i doświadczenia,
- Stałe wsparcie zespołu,
- Pracę zdalna,
- Profesjonalne szkolenia wdrożeniowe, które przygotują Cię do osiągania najlepszych wyników.
Podobne oferty:
02.05.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta / Sprzedaży
Firma: Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie S.A.
Lokalizacja: śląskie / Cieszyn
Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert fakturowanie współpraca z działem technicznym i produkcyjnym wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy praca w systemie ERP oraz CRM firmy Wymagania: zdolność dobrej...
02.05.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
01.05.2024
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, ul. Wodzisławska 6
Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych. Wymagania: Wykształcenie wyższe, preferowane biologiczne lub pokrewne, Znajomość języka...