- Obsługa połączeń przychodzących oraz aktywna sprzedaż usług.
- Tworzenie ofert dostosowanych do oczekiwań klientów.
- Wprowadzanie danych do systemu informatycznego.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1).
- Umiejętności sprzedażowe oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
- Komunikatywność (e-mail, czat, telefon).
- Skuteczność w rozwiązywaniu problemów.
- Wynagrodzenie bazowe 7000 zł brutto, dodatkowo bonusy i prowizje.
- Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy w soboty.
- Dogłębne szkolenie przygotowawcze.
- Pracę w komfortowym biurze w Krakowie lub możliwość pracy zdalnej.
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, kafeteria benefitów, ubezpieczenie na życie).
- Możliwości rozwoju i awansu w ramach Programu Talent Development.
Podobne oferty:
21.11.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: MPP - CYFROWA FOTO
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
ZAKRES OBOWIĄZKÓW pierwsza linia wsparcia dla klienta niemieckojęzycznego; codzienny kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim z klientami zamawiającymi nasze produkty - m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy i odbitki; skuteczne rozwiazywanie problemów klientów; współpraca z innymi działami Firmy w celu...
20.11.2024
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem słoweńskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Szybka i profesjonalna obsługa klienta (telefon, czat, email). Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z kolegami celem poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Zapewnienie przyjaznej i entuzjastycznej komunikacji. Rozwiązywanie problemów...
20.11.2024
Konsultant ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem portugalskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Zapewnienie pozytywnego kontaktu z...