- Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email.
- Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych.
- Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności.
- Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem.
- Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie połączeń wychodzących i zbieranie opinii.
- Umiejętność pracy w zespole, pasja do technologii i poczucie humoru.
- Wysoka orientacja na potrzeby klienta.
- Biegłość w języku norweskim (C1) i angielskim (min. B2).
- Znajomość obsługi administracyjnej i technicznej.
- Międzynarodowe środowisko pracy.
- Rozwój umiejętności i potencjału.
- Wydarzenia integracyjne i wsparcie lidera zespołu.
- Nowoczesne biuro w Warszawie, prywatną opiekę medyczną.
- Umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną.
Podobne oferty:
08.05.2025
Junior Helpdesk Specialist
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Katowice, ul. Żeliwna 36
Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk ! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych projektach i szkoleniach, rozwijając...
08.05.2025
Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and resolve customer complaints...
02.05.2025
Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and resolve customer complaints...