- Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email).
- Dokładne dokumentowanie interakcji oraz działań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta.
- Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy.
- Efektywne rozwiązywanie problemów związanych z produktami motoryzacyjnymi i cyfrowymi.
- Biegłość w języku polskim (min. C1) i angielskim (B2).
- Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontakcie z klientami.
- Wysoka dbałość o szczegóły i dobre zdolności organizacyjne.
- Umiejętności analityczne i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
- Gotowość do nauki i dostosowywania się do zmian technologicznych.
- Doświadczenie w obsłudze klienta w branży luksusowej.
- Znajomość systemów CRM.
- Płatne szkolenie i wsparcie na start.
- Bezpośrednie wsparcie lidera zespołu.
- Umowę zlecenie.
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Katowic.
- Imprezy integracyjne dla zespołu.
Podobne oferty:
26.12.2024
Customer Service Specialist with Dutch and English
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Location: Remote from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner;...
26.12.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Miejsce pracy: Lublin, praca hybrydowa Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba ta utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie : Telefoniczna oraz...
26.12.2024
UK Client Service Delivery Administrator
Firma: Aon
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately. Supervising and controlling DC-related financial processes. Upon identification,...