Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Obsługa klientów w ich miejscu zamieszkania.
- Informowanie o dostępnych produktach finansowych.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
- Odbiór spłat od klientów.
- Osób pracujących na etacie, szukających dodatkowego zarobku.
- Emerytów chcących dorobić.
- Wszystkich, którzy chcą sami decydować o swoim grafiku pracy.
- Elastyczny grafik: Sam decydujesz, kiedy i ile pracujesz.
- Atrakcyjne wynagrodzenie: Uzależnione od liczby klientów i przepracowanego czasu.
- Wypłaty raz w tygodniu.
- Grupowe ubezpieczenie dostępne nawet przy pracy w niepełnym wymiarze godzin.
- Kompleksowe szkolenie i przygotowanie do pracy.
- Wsparcie ze strony doświadczonych kierowników.
Podobne oferty:
18.07.2025
Doradca Klienta
Firma: Vision Express Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Legionowo, CH Gondola
Do Twoich zadań należeć będzie: aktywna sprzedaż i promowanie oferty Vision Express zapewnianie kompleksowej obsługi Klienta na najwyższym poziomie dbanie o prawidłową ekspozycję i wizualny aspekt Salonu W Vision Express doskonale się odnajdziesz, jeśli: jesteś osobą uśmiechniętą która lubi sprzedaż oraz...
18.07.2025
Doradca Klienta
Firma: IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska Pełne zarządzanie i rejestrowanie zamówień produktów oraz usług, Obsługa klientów: informacje, modyfikacje, obsługa produktowa, Aktywne strategie sprzedażowe i dosprzedaż, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, rozwiązywanie problemów, Użycie systemów CRM dla efektywnej komunikacji,...
18.07.2025
Customer advisor with Danish, automotive industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Staying...