- Pracujesz na etacie, ale chcesz dorobić do swojej obecnej pensji?
- Jesteś emerytem i szukasz możliwości dodatkowego zarobku?
- Chcesz samodzielnie decydować o tym, kiedy i ile pracujesz?
Świetnie! Zgłoś się do nas i dołącz do naszego zespołu doradców klienta!
Czym będziesz się zajmować?
- Obsługą klientów w ich miejscu zamieszkania
- Udzielaniem informacji o dostępnych produktach finansowych
- Budowaniem i utrzymywaniem pozytywnych relacji z klientami
- Odbiorem spłat od klientów
- Elastyczny grafik – sam organizujesz swoją pracę i decydujesz o tym kiedy i ile pracujesz
- Zarobki uzależnione od ilości obsługiwanych klientów oraz czasu pracy (średnie wynagrodzenie waha się od 70 zł - 1200 zł netto/tydzień)
- Wynagrodzenie wypłacane raz w tygodniu
- Ubezpieczenie grupowe, z którego możesz skorzystać nawet jeżeli pracujesz dla nas tylko kilka godzin tygodniowo
- Kompleksowe przygotowanie do wykonywanej pracy
- Wsparcie kierowników w realizacji codziennych obowiązków
Podobne oferty:
18.07.2025
Doradca Klienta
Firma: Vision Express Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Legionowo, CH Gondola
Do Twoich zadań należeć będzie: aktywna sprzedaż i promowanie oferty Vision Express zapewnianie kompleksowej obsługi Klienta na najwyższym poziomie dbanie o prawidłową ekspozycję i wizualny aspekt Salonu W Vision Express doskonale się odnajdziesz, jeśli: jesteś osobą uśmiechniętą która lubi sprzedaż oraz...
18.07.2025
Doradca Klienta
Firma: IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska Pełne zarządzanie i rejestrowanie zamówień produktów oraz usług, Obsługa klientów: informacje, modyfikacje, obsługa produktowa, Aktywne strategie sprzedażowe i dosprzedaż, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, rozwiązywanie problemów, Użycie systemów CRM dla efektywnej komunikacji,...
18.07.2025
Customer advisor with Danish, automotive industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Staying...