Ogłoszenie numer: 10020145, z dnia 2025-07-14
Klient portalu Praca.pl
Doradca Klienta
Miejsce pracy: Żyrardów
Opis stanowiska
- Praca dla osób z doświadczeniem lub bez doświadczenia w sprzedaży.
Wymagania
- Minimum średnie wykształcenie,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Dyspozycyjność i odpowiedzialność,
- Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów,
- Zdolność do pracy zespołowej oraz dobrej organizacji,
- Umiejętność podejmowania decyzji i zaangażowanie.
Oferujemy
- Elastyczny czas pracy, umowa o pracę bądź umowa zlecenie,
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie,
- Możliwość szkoleń i awansu zawodowego,
- System premii prowizyjnych,
- Indywidualnie dostosowany plan pracy,
- Zakupy na preferencyjnych warunkach,
- Możliwość dołączenia do pakietu sportowego lub ubezpieczenia grupowego.
Podobne oferty:
18.07.2025
Doradca Klienta
Firma: Vision Express Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Legionowo, CH Gondola
Do Twoich zadań należeć będzie: aktywna sprzedaż i promowanie oferty Vision Express zapewnianie kompleksowej obsługi Klienta na najwyższym poziomie dbanie o prawidłową ekspozycję i wizualny aspekt Salonu W Vision Express doskonale się odnajdziesz, jeśli: jesteś osobą uśmiechniętą która lubi sprzedaż oraz...
18.07.2025
Doradca Klienta
Firma: IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska Pełne zarządzanie i rejestrowanie zamówień produktów oraz usług, Obsługa klientów: informacje, modyfikacje, obsługa produktowa, Aktywne strategie sprzedażowe i dosprzedaż, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, rozwiązywanie problemów, Użycie systemów CRM dla efektywnej komunikacji,...
18.07.2025
Customer advisor with Danish, automotive industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Staying...