Ogłoszenie numer: 10084741, z dnia 2025-08-01
Klient portalu Praca.pl
Doradca Klienta
Miejsce pracy: Pruszcz Gdański
Opis stanowiska
- Obsługa klientów w punkcie usługowym.
- Sprzedaż usług i produktów.
- Rejestracja transakcji w systemach informatycznych.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań.
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie.
- Podstawowa znajomość obsługi komputera i MS Office.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i przyjazne nastawienie do klienta.
- Dokładność i odpowiedzialność.
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży.
Oferujemy
- Umowa o pracę na czas określony na czas zastępstwa, pełen etat, praca zmianowa.
- Wsparcie opiekuna w pierwszych miesiącach.
- Preferencyjne warunki finansowe, wsparcie w trudnych sytuacjach życiowych.
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport.
- Dodatkowe benefity: dofinansowanie do wypoczynku, zniżki na paliwo, dostęp do kursów językowych.
Podobne oferty:
01.08.2025
Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o poufność danych. Komunikowanie...
01.08.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Obsługa połączeń wychodzących, utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert, wprowadzanie danych do systemu. Biegła znajomość języka polskiego (min. C1). Zorientowanie na klienta, umiejętności sprzedażowe. Aktywne słuchanie, precyzja, efektywność zarządzania czasem pracy.
01.08.2025
Specjalista ds. Back-office z językiem niemieckim i angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi Przetwarzanie zwrotów ręcznych i obsługa skarg RODO Utrzymanie profesjonalnej, empatycznej komunikacji skoncentrowanej na rozwiązaniu problemów Wykorzystanie wielu...