- Pracujesz na etacie, ale chcesz dorobić do swojej obecnej pensji?
- Jesteś emerytem i szukasz możliwości dodatkowego zarobku?
- Chcesz samodzielnie decydować o tym, kiedy i ile pracujesz?
Świetnie! Zgłoś się do nas i dołącz do naszego zespołu doradców klienta!
Czym będziesz się zajmować?
- Obsługą klientów w ich miejscu zamieszkania
- Udzielaniem informacji o dostępnych produktach finansowych
- Budowaniem i utrzymywaniem pozytywnych relacji z klientami
- Odbiorem spłat od klientów
- Elastyczny grafik – sam organizujesz swoją pracę i decydujesz o tym kiedy i ile pracujesz
- Zarobki uzależnione od ilości obsługiwanych klientów oraz czasu pracy (średnie wynagrodzenie waha się od 70 zł - 1200 zł netto/tydzień)
- Wynagrodzenie wypłacane raz w tygodniu
- Ubezpieczenie grupowe, z którego możesz skorzystać nawet jeżeli pracujesz dla nas tylko kilka godzin tygodniowo
- Kompleksowe przygotowanie do wykonywanej pracy
- Wsparcie kierowników w realizacji codziennych obowiązków
Podobne oferty:
18.11.2025
Doradca Klienta (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: lubuskie / Zielona Góra
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji. Od kandydatów oczekujemy: Doświadczenia w...
18.11.2025
Doradca klienta z językiem norweskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Udzielasz wsparcia klientom przez telefon, e-mail i czat, dbając o sprawną i profesjonalną obsługę. Rozwiązujesz problemy użytkowników, budując pozytywne relacje i zaufanie. Obsługujesz klientów indywidualnych i biznesowych jako pierwszy punkt kontaktu. Monitorujesz zgłoszenia i dbasz, aby każda interakcja...
18.11.2025
Customer Support Specialist with German – Banking Service
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
As a Customer Support Specialist, you will serve as a trusted guide and digital companion for our customers in digital space. You will handle both telephone and written inquiries, primarily in German (approx. 5% in English) related to credit card. Responding to general questions about credit card products, self-services and...