People first. Numbers later. We are a global community of more than 120,000 people who challenge what’s out there. Especially when it comes to outsourcing services. We delight clients with our energy, transparency and emotional intelligence. We have developed a strong culture of promotion from within because we want every Webhelper to feel valued and recognized. It’s alright with us if you’re just starting out and don’t know yet where you want to get. That’s how all great stories begin. Technology is part of our DNA. And human thinking is part of our genome. That’s why when we put people first, everything comes alive!
- Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu
- Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail
- Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów
- Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta
- Aktywne komunikowanie się w zespole oraz wsparcie członków zespołu
- Przedsprzedażowa i posprzedażowa obsługa klienta
- Utrzymywanie wysokiej jakości powierzonych zadań w kontakcie z klientem
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie
- Znajomość języka angielskiego min. B1+/B2 do komunikacji w zespole
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość
- Umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole
- Motywacja i chęć do pracy oraz do nauki
- Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office
- Praca z biura w Warszawie bądź Lublinie
- Umowę zlecenie
- Bonusy do wynagrodzenia
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji
- Pracę zmianową
- Studenci mile widziani
- Możliwość pracy na część etatu (min. 120 godz.)
Podobne oferty:
26.06.2024
Customer Service Specialist with Hungarian and English
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Location: Remote work Your daily tasks: Providing logistical support related to customer orders; Ensuring the highest level of customer service (Chat/Email/Phone); Adhering to company policies and procedures, maintaining quality standards; Performing daily tasks efficiently and on time; Achieving quality goals related to calls...
26.06.2024
Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów, ul. Goszczyńskiego 1
Praca w Centrum LUX MED Diagnostyka przy ul. Goszczyńskiego 1 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Diagnostycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie:...
26.06.2024
Customer Service Specialist (dział marek własnych)
Firma: AYP Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Sosnowiec
Zakres obowiązków: Wdrożenie nowego projektu produkcji marki własnej dla klienta zagranicznego Kompleksowa obsługa klienta (telefoniczna, mailowa lub bezpośrednia), np. odpowiadanie na zapytania klientów, rozwiązywanie bieżących problemów związanych z produktem/produkcją Obsługa bieżących zamówień marek...