Ogłoszenie numer: 9836251, z dnia 2025-05-01
Klient portalu Praca.pl
Doradca Klienta
Miejsce pracy: Pruszcz Gdański
Opis stanowiska
- Obsługa klientów w punkcie usługowym.
- Sprzedaż usług i produktów.
- Rejestracja transakcji w systemach informatycznych.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań.
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie.
- Podstawowa znajomość obsługi komputera i MS Office.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i przyjazne nastawienie do klienta.
- Dokładność i odpowiedzialność.
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży.
Oferujemy
- Umowa o pracę na czas określony na czas zastępstwa, pełen etat, praca zmianowa.
- Wsparcie opiekuna w pierwszych miesiącach.
- Preferencyjne warunki finansowe, wsparcie w trudnych sytuacjach życiowych.
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport.
- Dodatkowe benefity: dofinansowanie do wypoczynku, zniżki na paliwo, dostęp do kursów językowych.
Podobne oferty:
08.05.2025
Pracownik działu obsługi klienta biznesowego
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Iława
Budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi poprzez profesjonalną i skuteczną obsługę. Proaktywne reagowanie na potrzeby klientów. Zarządzanie procesem zamówień od momentu przyjęcia, przez koordynację, aż po terminową realizację. Ścisła współpraca z działami produkcyjnym, zaopatrzenia,...
07.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Firma: Arthrex Polska
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów, ul. Karczunkowska 42
Opis stanowiska: Poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta, której główne zadania obejmować będą: Przyjmowanie i realizacja zleceń klientów, w tym sprzedaż, komis oraz próbki. Bieżąca komunikacja z klientami, zarówno mailowa jak i telefoniczna, w zakresie produktów, usług, statusu...
06.05.2025
Pracownik działu obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Lokalizacja: dolnośląskie / Polkowice
Obsługa klienta w zakresie sprzedaży usług basenowych oraz sportowych i rekreacyjnych; Udzielanie informacji dotyczących oferowanych usług i ich promocja; Rozliczanie klientów z pobytu na hali basenowej, z uwzględnieniem: czasu pobytu, zakresu usług z jakich korzystali zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem;...