- Świadczenie wsparcia klienta drogą mailową, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń z wykorzystaniem narzędzi wewnętrznych.
- Pracować z dokładnością przy rozpatrywaniu skarg, przetwarzaniu zwrotów oraz zapewnić profesjonalną i empatyczną interakcję z klientem.
- Utrzymanie wysokiej precyzyjności przy pracy z wieloma systemami.
- Biegłość w językach polskim i angielskim na poziomie C1.
- Zdolności komunikacyjne, analityczne myślenie i umiejętność szybkiego pisania.
- Dostępność pracy w pełnym wymiarze godzin.
- Zatrudnienie na umowę o pracę z wynagrodzeniem 5039 PLN brutto.
- Pakiet szkoleń i benefitów (opieka zdrowotna, programy rozwoju, bonusy).
- Dobrą atmosferę pracy z różnorodnymi wydarzeniami integracyjnymi.
Podobne oferty:
12.06.2025
Doradca klienta technicznego z niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Udzielanie wsparcia technicznego dla klientów indywidualnych (B2C) przez telefon. Odpowiadanie na zapytania dotyczące gwarancji, napraw i akcesoriów. Aktywne reagowanie na potrzeby klientów poprzez oferowanie odpowiednich rozszerzonych gwarancji i produktów (Cross- & Upselling). Biegła znajomość języka niemieckiego...
12.06.2025
Pracownik wsparcia sprzedaży
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów
Realizacja zamówień i tworzenie atrakcyjnych ofert handlowych. Profesjonalny kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami. Przygotowywanie personalizowanych wizualizacji z logo naszych klientów. Tworzenie oraz weryfikacja baz danych. Aktywna współpraca z innymi działami w firmie. Biegła znajomość pakietu Office....
12.06.2025
Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Przetwarzanie zamówień i transakcji sprzedażowych Wprowadzanie danych do firmowego systemu informatycznego Bieżąca obsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych Ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz partnerami biznesowymi Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej Wystawianie korekt dokumentów sprzedażowych...