- Obsługa klientów przez telefon i e-mail, wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych.
- Wprowadzanie danych do systemu i dbanie o ich poprawność.
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami poprzez profesjonalną komunikację.
- Rozwiązywanie problemów technicznych z wykorzystaniem wiedzy i umiejętności (szkolenie zapewnione).
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. B2+).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Dobre umiejętności komunikacyjne i otwartość.
- Chęć nauki i rozwoju zawodowego.
- Wiedza techniczna (nie wymagana na start).
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.
- Wynagrodzenie podstawowe 7 500 zł brutto.
- Pracę od poniedziałku do piątku, godz. 8:00–18:00.
- 5-tygodniowe szkolenie wprowadzające z mentorem.
- Pracę w nowoczesnym biurze.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, platforma MyBenefit, kursy językowe.
- Możliwość szybkiego awansu dla najlepszych pracowników.
Podobne oferty:
11.10.2025
Banking Customer Care Specialist with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Kołobrzeg
Your responsibilities Provide exceptional customer support for the German market Supporting customers with financial challenges on the front line Finding solutions and providing first-class service Building relationships and positive experiences Our requirements Fluency in German (C1) Strong analytical and problem-solving...
11.10.2025
Banking Customer Care Specialist with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Your responsibilities Provide exceptional customer support for the German market Supporting customers with financial challenges on the front line Finding solutions and providing first-class service Building relationships and positive experiences Our requirements Fluency in German (C1) Strong analytical and problem-solving...
10.10.2025
Customer Technical Support Specialist with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Customer Support: Handling calls and emails, assisting in resolving technical issues. Problem Solving: Using your technical expertise to find quick solutions for customers. Data Entry: Ensuring accuracy when inputting information into the system to maintain smooth processes. Building Relationships: Establishing long-lasting,...