- Telefoniczna i mailowa obsługa zgłoszeń oraz reklamacji od Klientów.
- Komunikacja z klientami, współpraca z działami internalnymi i partnerami zewnętrznymi.
- Zarządzanie procesami reklamacyjnymi.
- Obsługa infolinii klienta.
- Zarządzanie przepływem informacji w firmie.
- Średnie wykształcenie jako minimalne.
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku, preferencyjnie w branży turystycznej.
- Dobra znajomość języka angielskiego, poziom B1+/B2.
- Biegłość w języku polskim, umiejętność komunikacji pisemnej i ustnej.
- Znajomość Microsoft Office.
- Umiejętność komunikacji, dokładność, zaangażowanie.
- Wykształcenie z zakresu turystyki i rekreacji.
- Wiedza o prawach w turystyce.
- Umowa o pracę na pełny etat.
- Szkolenia i wyjazdy.
- Atrakcyjne ceny wakacji dla Ciebie i rodziny.
- Bezpłatne bilety lotnicze i pobyty w hotelach.
- Bezpłatna podróż poślubna.
- Prywatna opieka medyczna.
- Ubezpieczenie.
- Karta lunchowa, MyBenefit, Multisport.
- Dofinansowanie do okularów.
- Możliwości rozwoju w innych działach.
- Welcome Pack.
Podobne oferty:
13.05.2025
Płatny staż w dziale reklamacji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Jaktorów
Wsparcie w pracach nad projektem oraz dokumentacją dotyczącą obsługi reklamacji. Analiza danych reklamacyjnych i monitorowanie ich obsługi. Współpraca z różnymi działami w firmie i pomoc organizacyjna (organizacja spotkań, przygotowywanie materiałów). Student/ka ostatniego lub przedostatniego roku studiów....
13.05.2025
Pracownik Działu Reklamacji
Firma: Candellux Lighting Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin
Do Twoich obowiązków będzie należało: Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów. Podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi poszczególnych zgłoszeń reklamacyjnych składanych przez...
13.05.2025
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...