- wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych
- budowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowych
- zapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologii
- realizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowych
- obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
- doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta
- przedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania relacji z klientami
- otwartość na zmiany i determinacja w działaniu
- chęć rozwoju i zdobywania nowej wiedzy
- nastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu
- umowa o pracę
- wewnętrzne programy rozwojowe
- ciekawe i strategiczne projekty
- wsparcie zespołu, otwartość, docenianie
- atrakcyjny system motywacyjny
- oferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkach
- prywatna opieka zdrowotna
- system kafeteryjny i karta Multisport
- wydarzenia i aktywności wellbeingowe
- wsparcie dla rodziców
- benefity dla osób z niepełnosprawnościami
Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.
Podobne oferty:
28.04.2024
Doradca Klienta
Firma: Bank Pocztowy S.A.
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm. Nasze wymagania...
28.04.2024
Doradca Klienta
Firma: Bank Pocztowy S.A.
Lokalizacja: małopolskie / Zakopane
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm. Nasze wymagania...
28.04.2024
Doradca Klienta
Firma: Bank Pocztowy S.A.
Lokalizacja: małopolskie / Tarnów
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm. Nasze wymagania...