- Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile
- Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych
- Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie bazy klientów
- Budowanie długoletnich relacji z Klientami
- Dbałość o wysoki standard obsługi i wzmacnianie pozytywnego wizerunku naszej marki
- Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych bez skryptów i narzuconych schematów
- Dobra organizacja pracy oraz zdolności sprzedażowe
- Determinacja i zaangażowanie do osiągania celów sprzedażowych i biznesowych firmy
- Łatwość w budowaniu i utrzymywaniu trwałych relacji z klientem
- Otwartość na nabywanie nowej wiedzy i umiejętności
- Gotowość do pracy zmianowej od poniedziałku do piątku 8:30–20, możliwość pracy hybrydowej
- Płynna znajomość języka polskiego
- Doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta
- Wynagrodzenie w przedziale 4800-8000 zł brutto.
- Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
- Jasna ścieżka kariery i awansu
- Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
- Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
- Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Podobne oferty:
24.11.2024
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży
Firma: 4Life Direct sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Twój zakres obowiązków Prowadzenie telefonicznych rozmów sprzedażowych z klientami B2C Realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wytycznymi firmy Utrzymywanie kontaktu z klientem zgodnie z naszymi standardami Kontakt posprzedażowy – do momentu pierwszej płatności (dalszym procesem zajmują się dedykowane zespoły w...
24.11.2024
Konsultant w Sekcji Obsługi Klientów BackOffice (obsługa Contact Center w zakresie cyberbezpieczeństwa)
Firma: T-Mobile Polska S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i wspierać sprzedaż najnowszego rozwiązania T-Mobile w zakresie cyberbezpieczeństwa Poprzez promocję i sprzedaż rozwiązań z zakresu cybezbezpieczeństwa zadbasz o naszych...
23.11.2024
Konsultant / Konsultantka Contact Center (Infolinia Sprzedażowa)
Firma: Aventus Group Sp. z o.o.
Lokalizacja: podlaskie / Białystok, 1000-lecia Państwa Polskiego 6
Sprzedaż produktów finansowych (baza ciepła). Profesjonalna obsługa klientów z linii przychodzącej i wychodzącej. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych. Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę naszych klientów. Umiejętność prowadzenia rozmów bez skryptów...