Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.
- Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie;
- Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych;
- Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych;
- Budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi;
- Zarządzanie zespołem;
- Opracowywanie i realizacja strategii minimalizacji liczby reklamacji;
- Tworzenie raportów i analiz dotyczących efektywności działań reklamacyjnych;
- Ścisła współpraca z innymi Działami.
- Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w branży handlowej;
- Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu Kodeksu Cywilnego, rękojmi i gwarancji;
- Doświadczenie i znajomość procesów reklamacyjnych w dużych sieciach handlowych;
- Zdolność analitycznego myślenia;
- Wysoka orientacja na klienta i umiejętności pracy w dynamicznym środowisku;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Umiejętność zarządzania zespołem oraz doświadczenie w optymalizacji procesów;
- Zaangażowanie, komunikatywność, nastawienie na realizację celów;
- Zdolności negocjacyjne;
- Gotowość do częstych podróży służbowych;
- Prawo jazdy kat. B. - warunek konieczny.
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Możliwość rozwoju;
- Prywatna opieka medyczna Medicover;
- Pakiet sportowy Medicover Sport;
- Ubezpieczenie zdrowotne;
- Wczasy pod gruszą;
- Bonus Bożonarodzeniowy;
- Zniżki pracownicze;
- Bezpłatny parking;
- Brak dress code.
Podobne oferty:
23.10.2025
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: podkarpackie / Tarnobrzeg
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi i...
18.10.2025
Koordynator Zespołu Sprzedaży i Usług
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: podkarpackie / Tarnobrzeg
Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu zwiększenie sprzedaży usług...
14.10.2025
Koordynator Działu Obsługi Klienta
Firma: TNS Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, ul. Wodnika 54
Opis stanowiska: praca w dziale obsługi klienta – sprzedaż materiałów budowlanych zarządzanie zespołem sprzedaży opracowanie i realizacja strategii sprzedaży budowanie i utrzymywanie relacji z klientem optymalizacja procesów sprzedaży rozwój nowych rynków i kanałów sprzedaży negocjacje handlowe monitorowanie...