Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji

Ogłoszenie numer: 10263275, z dnia 2025-09-11

Klient portalu Praca.pl

Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Strategiczne kierowanie procesami reklamacyjnymi w firmie
  • Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań korygujących
  • Optymalizacja procedur jakościowych oraz monitorowanie ich efektywności
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi
  • Zarządzanie zespołem i wspieranie jego rozwoju
  • Opracowywanie strategii redukcji liczby reklamacji
  • Tworzenie raportów i analiz dotyczących skuteczności działań reklamacyjnych
  • Współpraca z innymi działami w celu usprawniania procesów

Wymagania

  • Co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym w branży handlowej
  • Znajomość Kodeksu Cywilnego, rękojmi i gwarancji w praktyce
  • Doświadczenie w obsłudze reklamacji w dużych sieciach handlowych
  • Zdolność analitycznego myślenia i podejmowania decyzji pod presją czasu
  • Wysoka orientacja na klienta i umiejętność negocjacji
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz optymalizacji procesów
  • Gotowość do częstych podróży służbowych; prawo jazdy kat. B

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Możliwości rozwoju zawodowego
  • Prywatna opieka medyczna Medicover i pakiet sportowy Medicover Sport
  • Ubezpieczenie zdrowotne oraz Wczasy pod gruszą
  • Bonus bożonarodzeniowy i zniżki pracownicze
  • Bezpłatny parking i brak dress code
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

11.09.2025

Kierownik Działu Usług Biznesowych VIP

Firma: Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, ul. Bukowska 285

Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.: Kierowanie Działem Business Executive i VIP Lounge, w tym nadzór nad realizacją jego zadań. Budowanie i rozwijanie zespołu pracowników (rekrutacja, szkolenia, motywowanie, ocena efektywności), nadzór nad codzienną organizacją pracy, planowaniem grafików oraz...

Więcej informacji

09.09.2025

Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych; Budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi; Zarządzanie...

Więcej informacji

01.09.2025

Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi i...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia