Ogłoszenie numer: 10263275, z dnia 2025-09-11
Klient portalu Praca.pl
Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Strategiczne kierowanie procesami reklamacyjnymi w firmie
- Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań korygujących
- Optymalizacja procedur jakościowych oraz monitorowanie ich efektywności
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi
- Zarządzanie zespołem i wspieranie jego rozwoju
- Opracowywanie strategii redukcji liczby reklamacji
- Tworzenie raportów i analiz dotyczących skuteczności działań reklamacyjnych
- Współpraca z innymi działami w celu usprawniania procesów
Wymagania
- Co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym w branży handlowej
- Znajomość Kodeksu Cywilnego, rękojmi i gwarancji w praktyce
- Doświadczenie w obsłudze reklamacji w dużych sieciach handlowych
- Zdolność analitycznego myślenia i podejmowania decyzji pod presją czasu
- Wysoka orientacja na klienta i umiejętność negocjacji
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz optymalizacji procesów
- Gotowość do częstych podróży służbowych; prawo jazdy kat. B
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Prywatna opieka medyczna Medicover i pakiet sportowy Medicover Sport
- Ubezpieczenie zdrowotne oraz Wczasy pod gruszą
- Bonus bożonarodzeniowy i zniżki pracownicze
- Bezpłatny parking i brak dress code
Podobne oferty:
11.09.2025
Kierownik Działu Usług Biznesowych VIP
Firma: Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, ul. Bukowska 285
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.: Kierowanie Działem Business Executive i VIP Lounge, w tym nadzór nad realizacją jego zadań. Budowanie i rozwijanie zespołu pracowników (rekrutacja, szkolenia, motywowanie, ocena efektywności), nadzór nad codzienną organizacją pracy, planowaniem grafików oraz...
09.09.2025
Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych; Budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi; Zarządzanie...
01.09.2025
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Olsztyn
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi i...