Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.
- Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie
- Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych
- Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych.
- Budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi
- Zarządzanie zespołem
- Opracowywanie i realizacja strategii minimalizacji liczby reklamacji
- Tworzenie raportów i analiz dotyczących efektywności działań reklamacyjnych
- Ścisła współpraca z innymi Działami
- Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w branży handlowej
- Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu Kodeksu Cywilnego, rękojmi i gwarancji
- Doświadczenie i znajomość procesów reklamacyjnych w dużych sieciach handlowych
- Zdolność analitycznego myślenia
- Wysoka orientacja na klienta i umiejętności pracy w dynamicznym środowisku
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność zarządzania zespołem oraz doświadczenie w optymalizacji procesów
- Zaangażowanie, komunikatywność, nastawienie na realizację celów
- Zdolności negocjacyjne
- Gotowość do częstych podróży służbowych.
- Prawo jazdy kat. B. - warunek konieczny
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Możliwość rozwoju
- Prywatna opieka medyczna Medicover
- Pakiet sportowy Medicover Sport
- Ubezpieczenie zdrowotne
- Wczasy pod gruszą
- Bonus Bożonarodzeniowy
- Zniżki pracownicze
- Bezpłatny parking
- Brak dress code
Podobne oferty:
10.05.2025
Koordynator Opieki Szpitalnej
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Puławska 455
Praca w Szpitalu LUX MED, znajdującym się przy ul. Puławska 455, w Warszawie. My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce; atrakcyjne wynagrodzenie; zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w strukturach firmy; przyjazną...
08.05.2025
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta I Kas
Firma: Transgourmet Polska
Lokalizacja: łódzkie / Łódź, Pabianicka
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, organizacja...
05.05.2025
Koordynator ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Lokalizacja: mazowieckie / Ostrów (pow. otwocki, gm. Celestynów), Ostrów
Rzetelna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego- przyjmowanie zamówień, informowanie o statusie zamówień, wyjaśnianie niezgodności, kontrola stanu realizacji zamówienia;Reprezentowanie firmy przed klientem zewnętrznym zgodnie z polityką i standardami firmyUtrzymywanie i dbanie o dobre relacje z klientami...