- Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży!
- Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W niedzielę jest spokojnie - mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Podkreślamy, że pracujemy 5 dni w tygodniu. Jeśli pracujesz w weekend, dni wolne masz w ciągu tygodnia.
- Wyróżnia nas to, że udzielamy konkretnych, jakościowych informacji w odpowiedzi na potrzeby klienta i indywidualny styl.
- Sprawnie zarządzamy reklamacjami i dbamy o to, aby klient zawsze kończył z nami rozmowę z satysfakcją i uśmiechem.
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane.
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie (min. C1).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu.
- Umiejętność obsługi komputera oraz MS Office.
- Praca zmianowa: pon-pt. 8:00-16:00/11:00-19:00 + 3 dni w weekendy 9:00-17:00.
- Elastyczne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Pracę w komfortowym biurze w centrum Katowic - Global Office Park
- Rozwój kariery zawodowej w stabilnej firmie na rynku
- Pracuj z przyjaciółmi - możliwość otrzymania bonusu za polecenie znajomych
Podobne oferty:
25.11.2025
Młodszy Specjalista ds. obsługi i rozliczeń klienta
Firma: PHU PRATA Maciej Szarawarski
Lokalizacja: łódzkie / Łagiewniki Nowe, ul. Smardzewska 37A
Zakres obowiązków Przygotowywanie zestawień miesięcznych na podstawie ofert oraz wystawianie faktur Wystawianie i sprawdzanie dokumentów WZ/PZ, faktur i zestawień (praca w programach magazynowych COMOTEL, QUINNO, EXCEL oraz księgowych IFIRMA, OPTIMA) Dbanie o właściwy obieg dokumentów i ich archiwizacja Wsparcie...
25.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail, Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta, Aktywne komunikowanie się w...
25.11.2025
Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników Online (j. duński)
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Odbieranie zgłoszeń od klientów w języku duńskim za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji Wsparcie techniczne dla użytkowników platform streamingowych Wyjaśnianie kwestii związanych z umowami i rozliczeniami Pomoc dla klientów B2C i B2B w ramach pierwszej linii kontaktu Znajomość języka duńskiego na...