- Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży!
- Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W niedzielę jest spokojnie - mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Podkreślamy, że pracujemy 5 dni w tygodniu. Jeśli pracujesz w weekend, dni wolne masz w ciągu tygodnia.
- Wyróżnia nas to, że udzielamy konkretnych, jakościowych informacji w odpowiedzi na potrzeby klienta i indywidualny styl.
- Sprawnie zarządzamy reklamacjami i dbamy o to, aby klient zawsze kończył z nami rozmowę z satysfakcją i uśmiechem.
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane.
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie (min. C1).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu.
- Umiejętność obsługi komputera oraz MS Office.
- Praca zmianowa: pon-pt. 8:00-16:00/11:00-19:00 + 3 dni w weekendy 9:00-17:00.
- Elastyczne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Pracę w komfortowym biurze w centrum Katowic - Global Office Park
- Rozwój kariery zawodowej w stabilnej firmie na rynku
- Pracuj z przyjaciółmi - możliwość otrzymania bonusu za polecenie znajomych
Podobne oferty:
16.04.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: ICH POLAND SP. Z O.O.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Twoje zadania: Odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat) Koordynowanie zleceń serwisowych (naprawy, czyszczenie mieszalników do farb) Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi Monitorowanie satysfakcji klientów i proponowanie usprawnień Przygotowywanie raportów oraz...
16.04.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: SK Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów. Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień. Tworzenie ofert handlowych oraz analiz sprzedaży. Organizacja transportu do klienta. Wprowadzanie danych do systemu oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów. Dobra organizacja pracy. Zaangażowanie i entuzjazm w...
16.04.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Synevo Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Tczew, ul. Piaskowa 3
Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań. Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą. Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych. Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów. Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami Punktu...