Ekspert ds. produktów premium w branży beauty

Concentrix to amerykańska organizacja zarządzająca relacjami z klientami, posiadająca swoje oddziały na sześciu kontynentach.
 
Naszą wizją jest stać się największą na świecie firmą outsourcingową, bogatą w różnorodność i talent.
 
Dołącz do nas!

Ekspert ds. produktów premium w branży beauty
Lublin, Czechów

Premiera nowego produktu do makijażu lub pielęgnacji przyprawia Cię o dreszcze? 
Luksusowe marki kosmetyczne możesz wymieniać godzinami? 
Chcesz spędzać każdy dzień pracy na doradzaniu klientom w tematach beauty? 
Idealnie dobrany podkład to challenge, którego podejmiesz się z przyjemnością?

 

Jeśli na te pytania Twoja odpowiedź brzmi: TAK, właśnie znalazłeś/aś dla siebie idealną ofertę pracy! 
My w Concentrix wierzymy, że praca może być również pasją i przyjemnością!

 

Co należy do Twoich ciekawych zadań? 
  • kompleksowa obsługa połączeń przychodzących, e-maili oraz czatów
  • zakres Twoich działań: obsługa zamówień i reklamacji, udzielanie informacji o produktach i rekomendacji 
Czego od Ciebie potrzebujemy?
  • znajomości języka polskiego w mowie i w piśmie na poziomie C2 
  • orientacji na klienta i umiejętności identyfikowania jego potrzeb
  • umiejętności obsługi komputera
  • empatii i wsparcia w kontakcie z klientem
Co chcemy dać Ci w zamian? 
  • elastyczny zmianowy system pracy (08:00-20:00 od poniedziałku do soboty)
  • bonus za Twoje zaangażowanie i dyspozycyjność do pracy
  • umowę zlecenie od 1. dnia współpracy
  • kompleksowe szkolenie wprowadzające do pracy, za udział w którym otrzymasz wynagrodzenie
  • pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina (dzielnica Czechów)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

13.09.2025

Konsultant ds. Obsługi Klientów B2B

Firma: T-Mobile Polska S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zadania, które na Ciebie czekają: praca na systemach obsługowych, obsługa Klienta w obszarze obsługi zleceń dystrybucyjnych, zamawianych urządzeń, monitorowanie przepływu przesyłek, raportowanie dużych wolumenów/zamówień posprzedażowa obsługa Klienta W realizacji zadań pomoże Ci: bardzo dobra znajomość...

Więcej informacji

13.09.2025

Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży (B2B)

Firma: Dermotechnika Sp.j.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Łabiszyńska

Twoja rola: Prowadzenie kontaktu z klientami B2B za pośrednictwem telefonu i maila. Aktywna sprzedaż produktów oraz poszukiwanie nowych możliwości sprzedażowych. Obsługa zapytań, zamówień i bieżącej komunikacji z klientami. Współtworzenie i realizacja kampanii marketingowych i promocyjnych. Doradztwo produktowe...

Więcej informacji

12.09.2025

Specjalista ds. obsługi klienta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

Lokalizacja: świętokrzyskie / Kielce

1. Zapewnienie prawidłowej obsługi realizacji zamówień złożonych przez klientów Spółki2. Współpraca z przedstawicielami handlowymi o dyrektorami operacyjnymi odpowiedzialnymi za dany rynek3. Kontakty z kontrahentami4. Weryfikacja należności5. Kompletowanie i archiwizacja dokumentów6. Przygotowywanie ofert...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia