Concentrix to amerykańska organizacja zarządzająca relacjami z klientami, posiadająca swoje oddziały na sześciu kontynentach.
Naszą wizją jest stać się największą na świecie firmą outsourcingową, bogatą w różnorodność i talent.
Dołącz do nas!
Premiera nowego produktu do makijażu lub pielęgnacji przyprawia Cię o dreszcze?
Luksusowe marki kosmetyczne możesz wymieniać godzinami?
Chcesz spędzać każdy dzień pracy na doradzaniu klientom w tematach beauty?
Idealnie dobrany podkład to challenge, którego podejmiesz się z przyjemnością?
Jeśli na te pytania Twoja odpowiedź brzmi: TAK, właśnie znalazłeś/aś dla siebie idealną ofertę pracy!
My w Concentrix wierzymy, że praca może być również pasją i przyjemnością!
- kompleksowa obsługa połączeń przychodzących, e-maili oraz czatów
- zakres Twoich działań: obsługa zamówień i reklamacji, udzielanie informacji o produktach i rekomendacji
- znajomości języka polskiego w mowie i w piśmie na poziomie C2
- orientacji na klienta i umiejętności identyfikowania jego potrzeb
- umiejętności obsługi komputera
- empatii i wsparcia w kontakcie z klientem
- elastyczny zmianowy system pracy (08:00-20:00 od poniedziałku do soboty)
- bonus za Twoje zaangażowanie i dyspozycyjność do pracy
- umowę zlecenie od 1. dnia współpracy
- kompleksowe szkolenie wprowadzające do pracy, za udział w którym otrzymasz wynagrodzenie
- pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina (dzielnica Czechów)
Podobne oferty:
13.09.2025
Konsultant ds. Obsługi Klientów B2B
Firma: T-Mobile Polska S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zadania, które na Ciebie czekają: praca na systemach obsługowych, obsługa Klienta w obszarze obsługi zleceń dystrybucyjnych, zamawianych urządzeń, monitorowanie przepływu przesyłek, raportowanie dużych wolumenów/zamówień posprzedażowa obsługa Klienta W realizacji zadań pomoże Ci: bardzo dobra znajomość...
13.09.2025
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży (B2B)
Firma: Dermotechnika Sp.j.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Łabiszyńska
Twoja rola: Prowadzenie kontaktu z klientami B2B za pośrednictwem telefonu i maila. Aktywna sprzedaż produktów oraz poszukiwanie nowych możliwości sprzedażowych. Obsługa zapytań, zamówień i bieżącej komunikacji z klientami. Współtworzenie i realizacja kampanii marketingowych i promocyjnych. Doradztwo produktowe...
12.09.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Lokalizacja: świętokrzyskie / Kielce
1. Zapewnienie prawidłowej obsługi realizacji zamówień złożonych przez klientów Spółki2. Współpraca z przedstawicielami handlowymi o dyrektorami operacyjnymi odpowiedzialnymi za dany rynek3. Kontakty z kontrahentami4. Weryfikacja należności5. Kompletowanie i archiwizacja dokumentów6. Przygotowywanie ofert...