Oświetlenie LED to przyszłość, która kreuje się na naszych oczach.
- Aktywna sprzedaż na rynkach zagranicznych.
- Tworzenie i realizacja planów sprzedażowych.
- Udział w targach branżowych i delegacjach zagranicznych.
- Budowanie i rozwijanie bazy klientów.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) oraz polskiego (B1).
- Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych (bezpośrednio i telefonicznie).
- Gotowość do delegacji zagranicznych (raz w miesiącu).
- Wykształcenie średnie lub wyższe.
- Prawo jazdy kat. B.
- Znajomość obsługi komputera (pakiet Office).
- Gotowość do pracy stacjonarnej w Krakowie (z możliwością pracy zdalnej dla osób z doświadczeniem).
- Znajomość branży oświetleniowej lub wykształcenie techniczne.
- Znajomość dodatkowego języka obcego.
- Doświadczenie w sprzedaży i sukcesy na tym polu.
- Elastyczną formę zatrudnienia: umowa o pracę lub B2B.
- Wynagrodzenie w przedziale 8300–21500 PLN brutto (w tym prowizje i premie).
- Szkolenia wdrożeniowe i cykliczne.
- Prywatna opieka medyczna, karta sportowa i ubezpieczenie grupowe.
Podobne oferty:
01.06.2025
Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego
Firma: ICH POLAND SP. Z O.O.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem e-maila, telefonu oraz czatu Przyjmowanie, planowanie i koordynowanie zleceń serwisowych (napraw i czyszczenia mieszalników do farb) Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia sprawnej obsługi klienta Monitorowanie satysfakcji klientów oraz...
29.05.2025
Specjalista
Firma: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta w Warszawie
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) – praca zmianowa, praca w porze nocnej, w niedziele i święta (dni ustawowo wolne od pracy) – obsługa całodobowej infolinii Rzecznika Praw Pacjenta Zagrożenie korupcją Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele) Praca przy...
27.05.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: ICH POLAND SP. Z O.O.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Twoje zadania: Odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat) Koordynowanie zleceń serwisowych (naprawy, czyszczenie mieszalników do farb) Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi Monitorowanie satysfakcji klientów i proponowanie usprawnień Przygotowywanie raportów oraz...