Oświetlenie LED to przyszłość, która kreuje się na naszych oczach.
- Aktywna sprzedaż na rynkach zagranicznych.
- Tworzenie i realizacja planów sprzedażowych.
- Udział w targach branżowych i delegacjach zagranicznych.
- Budowanie i rozwijanie bazy klientów.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) oraz polskiego (B1).
- Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych (bezpośrednio i telefonicznie).
- Gotowość do delegacji zagranicznych (raz w miesiącu).
- Wykształcenie średnie lub wyższe.
- Prawo jazdy kat. B.
- Znajomość obsługi komputera (pakiet Office).
- Gotowość do pracy stacjonarnej w Krakowie (z możliwością pracy zdalnej dla osób z doświadczeniem).
- Znajomość branży oświetleniowej lub wykształcenie techniczne.
- Znajomość dodatkowego języka obcego.
- Doświadczenie w sprzedaży i sukcesy na tym polu.
- Elastyczną formę zatrudnienia: umowa o pracę lub B2B.
- Wynagrodzenie w przedziale 8300–21500 PLN brutto (w tym prowizje i premie).
- Szkolenia wdrożeniowe i cykliczne.
- Prywatna opieka medyczna, karta sportowa i ubezpieczenie grupowe.
Podobne oferty:
23.06.2025
Specjalista ds. Współpracy Międzynarodowej (m/k)
Firma: IMAR Service Group
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia dla menadżerów, leaderów procesu i całego zespołu obsługującego proces Order2Cash – w tym przygotowywanie notatek, prezentacji, organizacja spotkań, jak również opracowywanie raportów i analiz, tłumaczenie dokumentacji, Wsparcie zespołu w zadaniach wymagających...
18.06.2025
Specjalista ds. Procesu Order2Cash
Firma: IMAR Service Group
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zakres obowiązków: Wsparcie menedżerów i liderów w codziennych zadaniach: przygotowywanie notatek, prezentacji oraz organizacja spotkań Opracowywanie raportów i analiz oraz tłumaczenie dokumentów międzyjęzykowych Utrzymywanie dokumentacji procesowej i koordynacja prac zespołów zadaniowych Budowanie relacji z...
01.06.2025
Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego
Firma: ICH POLAND SP. Z O.O.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem e-maila, telefonu oraz czatu Przyjmowanie, planowanie i koordynowanie zleceń serwisowych (napraw i czyszczenia mieszalników do farb) Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia sprawnej obsługi klienta Monitorowanie satysfakcji klientów oraz...