Join us at Foundever!
Foundever is one of the leading companies in providing solutions in the field of business process outsourcing, digital marketing, training and talent management, technology and innovation, consulting and analytics!
ONSITE WORK – GDAŃSK | Relocation Included
Your responsibilities will include:
- Providing customer service via phone and email in line with the highest quality standards
- Aiming to meet customer satisfaction KPIs set by your manager
- Showing empathy and understanding toward the customer to offer effective support
This job is perfect for you if:
- You speak German fluently (C1) and have a good command of English (B2)
- You are professional, empathetic, and customer-oriented
- You are confident using MS Office tools
- You are motivated and eager to grow professionally
What you’ll gain by joining us:
- A clear career path — 92% of our managers started in customer service
- Attractive benefits: Multisport card, private medical care
- Work in a modern office in Gdańsk, in a friendly and supportive team
- €150 Airbnb voucher after your first year of employment
- Performance-based monthly and semi-annual bonuses
Relocation support – we’ll help you move to Gdańsk!
- Travel allowance
- Accommodation allowance for the first 3 months
- Full support during the relocation process
- Please note: This is a fully onsite role based in Gdańsk
Additional benefits:
- Holiday bonus, glasses subsidy
- Gifts for employees’ children during holidays
- Wellness programs to support a healthy lifestyle
- Access to advanced internal training platforms — we care about your development
Podobne oferty:
01.08.2025
Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o poufność danych. Komunikowanie...
01.08.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Obsługa połączeń wychodzących, utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert, wprowadzanie danych do systemu. Biegła znajomość języka polskiego (min. C1). Zorientowanie na klienta, umiejętności sprzedażowe. Aktywne słuchanie, precyzja, efektywność zarządzania czasem pracy.
01.08.2025
Specjalista ds. Back-office z językiem niemieckim i angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi Przetwarzanie zwrotów ręcznych i obsługa skarg RODO Utrzymanie profesjonalnej, empatycznej komunikacji skoncentrowanej na rozwiązaniu problemów Wykorzystanie wielu...