Tryb pracy: częściowo stacjonarna, częściowo mobilna
Poszukujemy osoby na stanowisko Handlowca w sklepie rolniczym, która będzie odpowiedzialna za sprzedaż artykułów do produkcji rolnej. Praca w dużej mierze będzie polegała na działalności w terenie – pozyskiwaniu nowych klientów, utrzymywaniu relacji oraz przyjmowaniu zamówień. Dodatkowo praca obejmuje także obsługę klientów w sklepie stacjonarnym, sprzedaż za ladą oraz wydawanie towaru.
- aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów w terenie,
- sprzedaż artykułów rolniczych,
- dbanie o pozytywne relacje z klientami,
- pomoc w bieżącej obsłudze sklepu – sprzedaż i wydawanie towaru.
- obsługa komputera,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętności handlowe i łatwość nawiązywania kontaktów,
- wiedza agrotechniczna (mile widziane doświadczenie w branży rolniczej).
- Umowę o pracę
- Stabilne zatrudnienie
- Pakiet benefitów pracowniczych (opieka medyczna, karta sportowa, pakiet socjalny)
Podobne oferty:
14.09.2025
Technik handlowiec
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Mazowieckim
Lokalizacja: łódzkie / Tomaszów Mazowiecki
nauka zapoznania się z obiegiem dokumentów, nauka obsługi klienta, udziału w przygotowywaniu ofert handlowych i zapytań ofertowych, nauka sprawdzania towarów przeznaczonych do sprzedaży, zabezpieczania przed uszkodzeniem, zniszczeniem i kradzieżą... Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:
14.09.2025
Technik handlowiec
Firma: HEMPIS Sp. J. Marek Pietrzak i Synowie ZPCHR
Lokalizacja: łódzkie / Radomsko
Organizowanie stanowiska pracy, przygotowanie i realizacja cotygodniowego i miesięcznego planu pracy,Pozyskiwanie klientów,Pozyskiwanie zamówień,Przygotowanie i przedstawienie oferty klientowi,Przyjęcie zamówienia, wystawianie dokumentu sprzedaży i przekazanie go do realizacji,Nadzór nad terminowością płatności...
14.09.2025
Doradca Klienta ds. HoReCa
Firma: Transgourmet Polska
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze standardami firmy, realizacja planów sprzedaży...