- Zarządzanie połączeniami przychodzącymi
- Aktywna sprzedaż i przygotowanie ofert
- Wprowadzanie informacji do bazy danych
- Znajomość niemieckiego na poziomie C1
- Sprawne umiejętności sprzedażowe
- Komunikatywność i skuteczność w obsłudze klienta
- Znajomość narzędzi komunikacyjnych (e-mail, czat, telefon)
- Rzetelność w realizacji zadań i rozwiązywaniu problemów
- Wynagrodzenie 7000 zł brutto, bonusy, prowizje
- Pracę zmianową od poniedziałku do piątku oraz okazjonalnie w soboty
- Wsparcie i szkolenie
- Pracę w biurze w Krakowie lub zdalnie
- Pakiet korzyści (opieka medyczna, programy socjalne)
- Możliwość kariery w ramach Programu Talent Development
Podobne oferty:
08.07.2024
Priority Services Specialist with German
Firma: COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O
Lokalizacja: / Bukareszt
Splaiul Unirii 165, TNO3 Building, Rumunia standard hours 9-17 Full office work What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. About the role Interact with users via email, phone, and chat. Represent as the point...
07.07.2024
Customer technical support specialist with Swedish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Responsibilities: Handling telephone calls from technicians and installers of photovoltaic equipment Diagnosing and resolving incoming calls Controlling the correct resolution of technical faults that occur Cooperation with other levels of technical support and service engineers Entering data into the system Ensuring high...
07.07.2024
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących Aktywna sprzedaż usług klienta Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów Wprowadzanie danych do systemu Nasze wymagania: Znajomość języka niemieckiego (poziom C1) Szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe Otwartość w relacjach z...