- Pozyskiwanie nowych klientów.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
- Organizacja i przeprowadzanie negocjacji handlowych.
- Planowanie strategii sprzedażowych dla wzmocnienia pozycji rynkowej firmy.
- Tworzenie i dostosowanie ofert handlowych do potrzeb klientów w sektorze energetycznym.
- Współpraca międzydziałowa w celu zapewnienia satysfakcji klientów.
- Analiza wyników sprzedaży i sporządzanie raportów.
- Udział w szkoleniach produktowych.
- Otwartość na budowanie relacji z klientem.
- Kreatywność i dynamizm w działaniu.
- Determinacja i orientacja na osiąganie celów.
- Umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne.
- Samodzielność w zarządzaniu własnym czasem pracy.
- Zorientowanie na potrzeby klienta.
- Prawo jazdy kat. B.
- Konkurencyjne wynagrodzenie plus system prowizyjny.
- Żywy system motywacyjny.
- Możliwość uczestnictwa w szkoleniach, warsztatach i kongresach branżowych.
- Organizacja wycieczek (Brazylia, Singapur, Gruzja itd.).
- Rozwój zawodowy i możliwości awansu w renomowanej firmie.
- Wpływ na kształtowanie przyszłości firmy na dynamicznym rynku.
Podobne oferty:
14.05.2025
Przedstawiciel Handlowy
Firma: Klaromed Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie /
Zakres obowiązków: Budowanie i realizacja strategii sprzedaży w przypisanym regionie Utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z kluczowymi klientami Analiza trendów rynkowych i dostosowywanie działań sprzedażowych Przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji Planowanie i wdrażanie działań promocyjnych oraz inicjatyw...
14.05.2025
Przedstawiciel Handlowy
Firma: Klaromed Sp. z o.o.
Lokalizacja: podlaskie /
Zakres obowiązków: Budowanie i realizacja strategii sprzedaży w przypisanym regionie Utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z kluczowymi klientami Analiza trendów rynkowych i dostosowywanie działań sprzedażowych Przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji Planowanie i wdrażanie działań promocyjnych oraz inicjatyw...
14.05.2025
Przedstawiciel Handlowy
Firma: Klaromed Sp. z o.o.
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie /
Zakres obowiązków: Budowanie i realizacja strategii sprzedaży w przypisanym regionie Utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z kluczowymi klientami Analiza trendów rynkowych i dostosowywanie działań sprzedażowych Przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji Planowanie i wdrażanie działań promocyjnych oraz inicjatyw...