International b2b customer success specialist

DONACO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
International b2b customer success specialist
Miejsce pracy: Racibórz
Numer: StPr/25/1326
OBOWIĄZKI:
Codziennie:Obsługa klientów B2B mailowo i telefonicznie (tłumaczenia z pomocą AI)Rozwiązywanie bieżących problemów: pytania o produkty, reklamacje, zwroty, warunki współpracyPrzyjmowanie i weryfikacja zwrotów (kontrola jakości, dokumentacja, przepakowanie)Koordynacja dostaw oraz monitorowanie przesyłekPrzygotowywanie dokumentów sprzedażowych i materiałów dla księgowościCo miesiąc:Raport dotyczący najczęściej zwracanych modeli i krajów pochodzenia zwrotówKontakt z klientami, którzy nie złożyli zamówienia od ponad 60 dniLista powtarzających się problemów wraz z Twoimi propozycjami rozwiązańAktualizacja bazy klientów: aktywni, nieaktywni, klienci z potencjałemCo kwartał:Propozycja działań: jak zmniejszyć zwroty o 5% i zwiększyć sprzedaż o 10%Identyfikacja 5 klientów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: obsługa komputera i urządzeń biurowych
Uprawnienia: Samoorganizacja pracy i przejawianie inicjatyw
Uprawnienia: ABC Przedsiębiorczości


Wymagania inne:

[Inne] : 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta B2B lub w e-commerceSwobodne korzystanie z AI w pracy (Claude, ChatGPT, DeepL, Gemini)Umiejętność samodzielnego działania bez szczegółowych wytycznych do każdego zadania

Miejsce pracy:

Racibórz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 810 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Podobne oferty:

03.12.2025

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Firma: Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich...

Więcej informacji

03.12.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta

Firma: Benefit Systems S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Plac Europejski 2

Na rozgrzewkę kilka pytań Znasz zasady profesjonalnej obsługi Klienta – niezależnie od tego, czy kontaktujesz się telefonicznie, mailowo czy na czacie? Potrafisz sprawnie poruszać się po procedurach reklamacyjnych i wewnętrznych procesach, tak by naprawdę wspierały dobrą obsługę? Potrafisz korzystać z bazy...

Więcej informacji

03.12.2025

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia. Umiejętność pracy w zespole z pasją do technologii i dużym...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia