IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Dołącz do nas w Foundever! 
 
Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki! 
IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Stanowisko techniczne

praca w pełni stacjonarna z Warszawy

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; 
  • Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek;
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;  
  • Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. 

 

Ta praca jest dla Ciebie jeśli:

  • Biegle posługujesz się językiem polskim (C1-C2);  
  • Posiadasz wiedzę na temat obsługi komputerów, troubleshootingu, pomocy technicznej;
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;   
  • Możesz pracować z naszego biura w Warszawie;
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną, aby się rozwijać. Oferujemy szkolenie, które przygotuje Cię do pracy z klientami.

Dołączając do nas zyskasz:

  • Szansę na rozwój: 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako Specjalista ds. Obsługi Klienta; 
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);  
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.

Co jeszcze warto wiedzieć?

  • Wczasy pod gruszą, dofinansowanie do zakupu okularów - to dla nas standard. Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;   
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia; 
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników. 

Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację! 

 

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Podobne oferty:

25.07.2025

Specjalista ds. komunikacji z klientem

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na klienta szeroko rozwinięte...

Więcej informacji

25.07.2025

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Logistyki i Obsługi Klienta

Firma: Topsil Global Sp. z o.o. Sp. k.

Lokalizacja: łódzkie / Skierniewice

POSZUKUJEMY OSOBY, która będzie brać udział w zapewnianiu sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych Klientów zaczynając od przyjęcia zamówienia, potwierdzenia możliwych dat realizacji, poprzez całość działań związanych z organizacją wysyłki, aż po potwierdzenie realizacji płatności. Szukamy kogoś, kto z...

Więcej informacji

25.07.2025

L2 Support Service Specialist

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Location: Remote from Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone). Performing daily tasks in an efficient and timely manner. Achieving quality goals for calls and customer satisfaction. Performing log analysis. Managing escalations by logging and tracking cases in systems....

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia