Jesteś gotowy na nowe wyzwania? Chcesz rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Dołącz do nas i odkryj możliwości, jakie daje praca w Aon!
To stanowisko oferuje elastyczność pracy w modelu hybrydowym – zarówno zdalnie, jak i w naszym biurze w Warszawie.
Na stanowisku będziesz miał okazję administrować polisami: życiowymi, medycznymi, życiowymi z funduszem, KL turystycznymi oraz NNW. Będziesz również brał czynny udział w projektach prowadzonych w ramach zespołu Health & Benefits.
- Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w obszarze ubezpieczeń (zgodna ze standardami wynikającymi z zapisów umów generalnych, agencyjnych, umów o współpracy oraz wewnętrznymi procedurami).
- Współpraca z innymi zespołami oraz towarzystwami ubezpieczeniowymi w celu kompleksowej obsługi klienta.
- Administrowanie elektroniczną dokumentacją ubezpieczeniową.
- Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie.
- Poszerzanie wiedzy zawodowej niezbędnej do wykonywania powierzonych obowiązków.
- Uczestnictwo w działowych i międzydziałowych projektach.
To Twoja szansa na rozwój w wyjątkowej roli! W Aon wyróżnia nas unikalne podejście do pracy – pracujemy z najlepszymi specjalistami i zapewniamy wsparcie na każdym etapie. Dowiedz się, z kim będziesz współpracować i kto będzie Cię wspierać.
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Nastawienie na jakość realizowanych zadań.
- Samodzielność, terminowość, dokładność.
- Umiejętność szybkiego uczenia się oraz gotowość do pogłębiania wiedzy.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Dobra znajomość MS Office.
Oprócz kompleksowego pakietu benefitów, promujemy różnorodność w miejscu pracy. Nasze elastyczne i inkluzywne środowisko pozwala zarządzać zdrowiem i równowagą między życiem prywatnym a zawodowym. Dlatego oferujemy dwa dodatkowe dni wolne w roku, abyś mógł skupić się na swoim dobrostanie. Oferujemy różnorodne rozwiązania dotyczące stylu pracy, w ramach naszej polityki Smart Working. Ponadto, poprzez naszą kulturę ciągłego uczenia się, inspirujemy i wyposażamy Cię w narzędzia do nauki, dzielenia się wiedzą oraz rozwoju, pomagając Ci osiągnąć pełny potencjał.
Zapewniamy osobom z niepełnosprawnościami odpowiednie warunki do uczestnictwa w procesie rekrutacji, wykonywania kluczowych obowiązków oraz korzystania z innych świadczeń zgodnie z obowiązującym prawem.
Aon ceni innowacyjne i różnorodne środowisko pracy. Jesteśmy dumni z bycia pracodawcą, który oferuje równe szanse.
Podobne oferty:
30.01.2025
Konsultant ds. wsparcia obsługi
Firma: InterKadra Sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Zakres obowiązków: wsparcie w bieżącym kontakcie ze zleceniobiorcami, bieżąca obsługa telefoniczna i e-mailowa zleceniobiorców, organizacja przejazdów i innych spraw na rzecz zleceniobiorców, pomoc w przygotowywaniu dokumentacji, inne prace administracyjno-biurowe. Oczekiwania: dobra znajomość obsługi komputera i...
28.01.2025
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Firma: Dorado.pl sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Tychy
Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów fakturowanie sporządzanie raportów inne prace biurowe praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:00-22:00 Wymagania: wykształcenie min. średnie łatwość w nawiązywaniu kontaktów dyspozycyjność, obowiązkowość aktywność i przedsiębiorczość umiejętność...
25.01.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu
Firma: widziszwszystko sp. z.o.o
Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb Obsługa posprzedażowa Wsparcie techniczne Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami Ścisła współpraca z działem sprzedaży Ścisła współpraca z...