Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Lublin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 400 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Podobne oferty:
25.06.2024
Pracownik telefonicznej obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Lokalizacja: mazowieckie / Jabłonowo (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), Jabłonowo
obsługa klienta w języku chińskim – za pośrednictwem telefonu lub online, odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę, pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji klientów z Chin Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne...
25.06.2024
Pracownik call center
Firma: DOTCOM SP. Z O.O
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo) prowadzenie prostej dokumentacji dobra obsługa komputera płynne posługiwanie się MS Office umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych umiejętności interpersonalne w zdalnej komunikacji
21.06.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
Firma: Praca.pl
Lokalizacja: /
Opis stanowiska Kompleksowa obsługa zamówień, realizowana zdalnie. Kompetentna pierwsza linia kontaktu dla klientów w branży medycznej, Zarządzanie zapytaniami klientów telefonicznie i mailowo. Obsługa zwrotów i reklamacji. Wsparcie klientów w portalu biznesowym. Wymagania: Doskonała jakość połączenia...