Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Lublin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 400 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Podobne oferty:
17.06.2024
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Klienta
Firma: Benefit Systems S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Na rozgrzewkę kilka pytań Lubisz rozmawiać przez telefon i dobrze czujesz się w obsłudze klienta? Możesz pochwalić się co najmniej rocznym doświadczeniem w pracy związanej z obsługą klienta? Jesteś gotowy/a do pracy w systemie zmianowym? W pracy (i nie tylko) kierujesz się zasadami fair play i win – win, a gra...
16.06.2024
Junior support specialist (phone)
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Zapewniać naszym użytkownikom wyjątkowe wrażenia — częścią naszej misji jest sprawienie, by użytkownicy Revolut czuli się bezpiecznie podczas korzystania z naszych usług. Do doskonałej obsługi klienta za pośrednictwem czatu na żywo i telefonu w aplikacji Stale reprezentować Revolut online. Współpracować z...
14.06.2024
Pracownik telefonicznej obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Lokalizacja: mazowieckie / Jabłonowo (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), Jabłonowo
obsługa klienta w języku chińskim – za pośrednictwem telefonu lub online, odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę, pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji klientów z Chin Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne...