Junior support specialist (phone)

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Junior support specialist (phone)
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/3456
OBOWIĄZKI:
Zapewniać naszym użytkownikom wyjątkowe wrażenia — częścią naszej misji jest sprawienie, by użytkownicy Revolut czuli się bezpiecznie podczas korzystania z naszych usług. Do doskonałej obsługi klienta za pośrednictwem czatu na żywo i telefonu w aplikacji Stale reprezentować Revolut online. Współpracować z innymi zespołami międzynarodowymi w celu rozwiązywania wszelkich problemów klientów. Wykonywać inne polecenia przełożonego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: praca pod presją czasu
Uprawnienia: analityczne myślenie


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe lub niepełne wyższe mile widziane. Silne umiejętności pisania, numeryczne i informatyczne. Dbałość o szczegóły, umiejętność logicznego myślenia; dopasowanie do wartości i dążeń firmy Revolut, gotowość do intensywnej pracy, współpraca z ludźmi, dyscyplina i sumienność w pracy, dokładność. Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym, obsługa klientów obcojęzycznych. Empatia i zamiłowanie do pomagania ludziom. Motywacja i samodzielność z wysoce elastycznym podejściem do pracy zespołowej.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 750 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Podobne oferty:

25.06.2024

Pracownik telefonicznej obsługi klienta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Lokalizacja: mazowieckie / Jabłonowo (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), Jabłonowo

obsługa klienta w języku chińskim – za pośrednictwem telefonu lub online, odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę, pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji klientów z Chin Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne...

Więcej informacji

25.06.2024

Pracownik call center

Firma: DOTCOM SP. Z O.O

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo) prowadzenie prostej dokumentacji dobra obsługa komputera płynne posługiwanie się MS Office umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych umiejętności interpersonalne w zdalnej komunikacji

Więcej informacji

21.06.2024

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

Firma: Praca.pl

Lokalizacja: /

Opis stanowiska Kompleksowa obsługa zamówień, realizowana zdalnie. Kompetentna pierwsza linia kontaktu dla klientów w branży medycznej, Zarządzanie zapytaniami klientów telefonicznie i mailowo. Obsługa zwrotów i reklamacji. Wsparcie klientów w portalu biznesowym. Wymagania: Doskonała jakość połączenia...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia