Zespół Dijo tworzą świetnie wykwalifikowani fachowcy, którzy na co dzień dbają o najwyższą jakość naszych produktów na każdym etapie ich przygotowania. Jesteśmy zakładem produkującym tortille, słone i słodkie przekąski, które z sukcesem eksportujemy do ponad kilkunastu krajów. W związku z rozbudową kolejnych, nowoczesnych linii produkcyjnych poszukujemy do naszego zespołu wykwalifikowanych pracowników.
- współpraca z dystrybutorami w kanale HoReCa na podległym terenie obejmującym 1/3 Polski,
- budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z dystrybutorami i klientami ostatecznymi,
- realizacja założonego planu sprzedażowego,
- prowadzenie bieżącej analizy rynku w zakresie działań konkurencji,
- przedstawianie ofert oraz prezentacji dla klientów w kanale HoReCa,
- negocjowanie warunków kontraktów z klientami,
- pozyskiwanie do współpracy nowych klientów prowadzące do zwiększania udziału w sprzedaży produktów firmy na rynku,
- współpraca i prowadzenie szkoleń dla przedstawicieli handlowych dystrybutora,
- podejmowanie działań ukierunkowanych na wzrost rentownej sprzedaży produktów na podległym rynku,
- raportowanie na potrzeby firmy.
- co najmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku zdobyte w kanale HoReCa,
- dużym atutem będzie dla nas doświadczenie zdobyte w firmie produkcyjnej,
- wysoka kultura osobista, skuteczność w działaniu, elastyczność, nastawienie na potrzeby klientów i realizację celów,
- łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktów, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych,
- łatwa adaptacja do dynamicznego środowiska pracy,
- rozwinięte umiejętności negocjacyjne i analityczne,
- praktyczna wiedza z zakresu MS Office (w szczególności Excel, PP),
- czynne prawo jazdy kat. B, (częste podróże służbowe).
- umowę o pracę od pierwszego dnia,
- stałe wynagrodzenie poszerzane o atrakcyjne premie miesięczne, kwartalne i roczne uzależnione od osiąganych wyników,
- prywatną opiekę medyczną w LuxMed,
- dofinansowanie do karty MultiSport,
- ubezpieczenie grupowe Open Life,
- dodatkowe premie za polecenie pracowników,
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych,
- niezbędne narzędzia pracy (w tym auto służbowe).
Podobne oferty:
21.11.2024
Manager ds. Rozwoju i Sprzedaży w Branży Kosmetycznej
Firma: Verona Products Professional Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa
Twój zakres zadań: Opracowywanie i wdrażanie strategii współpracy z klientami, Pozyskiwanie nowych klientów w nowoczesnych kanałach dystrybucji, Opieka nad kluczowymi klientami, Negocjacje handlowe i umów rocznych, Realizacja celów sprzedażowych, Analiza rynku i konkurencji, Bezpośrednia sprzedaż produktów,...
19.11.2024
Key Account Manager
Firma: Verona Products Professional Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa
Twój zakres obowiązków: przygotowywanie strategii rozwoju biznesu i współpracy dla przydzielonych klientów oraz jej realizacji, pozyskiwanie nowych klientów w Kanale Nowoczesnym, współpraca z kluczowymi klientami firmy, negocjowanie warunków współpracy z Klientami, negocjowanie umów rocznych, oraz ich egzekucja,...
10.11.2024
Menedżer projektów ds. kluczowych klientów
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Wykorzystanie Excela, narzędzi AI i innych aplikacji Microsoft do efektywnego zarządzania, analizowania i prezentowania danych oraz optymalizacji procesów projektowych. Zapewnianie stałego wsparcia dla szefa działu biznesowego przedsiębiorstwa, pomagając w zarządzaniu i realizacji wielu projektów...