Key Account Manager (sektor przemysłowy)
Dla naszego Klienta, renomowanego dostawcy zaawansowanych rozwiązań dla przemysłu oraz integratora zrobotyzowanych linii przemysłowych, poszukujemy Key Account Managera (praca z kluczowymi Klientami firmy).
Zakres obowiązków:
- Współpraca z kluczowymi Klientami (ok 30-40 firm - średnie i duże zakłady przemysłowe) w ustalonym regionie Polski (formowanie nowego podziału regionalnego, zgodnego z długofalową strategią rozwoju firmy w Polsce i Europie). Optymalne miejsce zamieszkania: Warszawa lub okolice.
- Pełna obsługa i rozwój kluczowych Klientów w obszarze rozwiązań sprzedawanych przez firmę (zakłady przemysłowe w różnych sektorach, m.in. przemysł spożywczy i inne).
- Szerokie spojrzenie na proces produkcji Klienta, doradztwo techniczne i wsparcie w zakresie nowych inwestycji.
- Monitorowanie aktywności konkurencji, między innymi poprzez identyfikację rozwiązań konkurencyjnych u Klientów i dążenie do ich zamiany na rozwiązania pokrewne.
- Przygotowywanie ofert handlowych.
- Prowadzenie negocjacji handlowych z osobami ze szczebla Prezesa/Zarządu firmy.
- Uczestnictwo w targach i imprezach branżowych.
- Współpraca z działami marketingu, inżynieryjnym i serwisem.
- Raportowanie do Zarządu firmy.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (techniczne będzie dodatkowym atutem)
- Dokładności i sumienności w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Odpowiedzialności i dobrej organizacji pracy.
- Doświadczenia w realizacji projektów o wartości od 200k zł do 1-2 milionów zł (i więcej).
- Mile widziane doświadczenie w firmie zajmującej się sprzedażą i integracją linii przemysłowych.
- Zaangażowania w wykonywane czynności.
- Wysokiej kultury osobistej, komunikatywności i umiejętności pracy w zespole.
- Umiejętności budowania i rozwijania długookresowych relacji z Klientami.
- Dojrzałości w prowadzeniu rozmów biznesowych na poziomie Prezesa oraz Zarządu międzynarodowej firmy.
- Dobrej znajomości obsługi komputera – pakiet Office.
- Prawo jazdy kat. B.
- Znajomości języka angielskiego, umożliwiającej komunikację i prowadzenie rozmów handlowych z Klientami zagranicznymi.
- Znajomości branży przemysłowej w Polsce i umiejętność sprzedaży zaawansowanych technicznie rozwiązań.
- Preferowane doświadczenie zawodowe w sprzedaży rozwiązań przemysłowych B2B: min. 3 lata.
Oferujemy:
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o uznanej pozycji na rynku.
- Stabilne warunki zatrudnienia ukierunkowane na długofalową współpracę.
- Zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie, oparte na podstawie oraz prowizji, bez górnego limitu.
- Wynagrodzenie podstawowe, w przybliżonym przedziale 16000-18000 zł brutto.
- Umowa o pracę na cały etat, po okresie próbnym Umowa na czas nieokreślony.
- Samochód służbowy klasy Skoda Superb lub zbliżony, komputer, telefon.
- Szkolenia produktowe.
Podobne oferty:
29.05.2025
Specjalista / Specjalistka w Zespole Pełnomocnika Dyrektora ds. Partnerów Strategicznych
Firma: Zamek Królewski w Warszawie - Muzeum
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zapraszamy do współpracy Zakres obowiązków : współpraca ze sponsorami i partnerami Zamku Królewskiego w Warszawie, nadzór nad prawidłowym wypełnieniem świadczeń sponsorskich, prowadzenie bieżącej korespondencji ze sponsorami i partnerami, koordynowanie obecności sponsorów podczas wydarzeń w Zamku,...