Key Account Manager (sektor przemysłowy)

Key Account Manager (sektor przemysłowy)
Dla naszego Klienta, renomowanego dostawcy zaawansowanych rozwiązań dla przemysłu oraz integratora zrobotyzowanych linii przemysłowych, poszukujemy Key Account Managera (praca z kluczowymi Klientami firmy).
Zakres obowiązków: 
  • Współpraca z kluczowymi Klientami (ok 30-40 firm - średnie i duże zakłady przemysłowe) w ustalonym regionie Polski (formowanie nowego podziału regionalnego, zgodnego z długofalową strategią rozwoju firmy w Polsce i Europie). Optymalne miejsce zamieszkania: Warszawa lub okolice.
  • Pełna obsługa i rozwój kluczowych Klientów w obszarze rozwiązań sprzedawanych przez firmę (zakłady przemysłowe w różnych sektorach, m.in. przemysł spożywczy i inne). 
  • Szerokie spojrzenie na proces produkcji Klienta, doradztwo techniczne i wsparcie w zakresie nowych inwestycji.
  • Monitorowanie aktywności konkurencji, między innymi poprzez identyfikację rozwiązań konkurencyjnych u Klientów i dążenie do ich zamiany na rozwiązania pokrewne. 
  • Przygotowywanie ofert handlowych.
  • Prowadzenie negocjacji handlowych z osobami ze szczebla Prezesa/Zarządu firmy.
  • Uczestnictwo w targach i imprezach branżowych.
  • Współpraca z działami marketingu, inżynieryjnym i serwisem.
  • Raportowanie do Zarządu firmy.
Wymagania: 
  • Wykształcenie wyższe (techniczne będzie dodatkowym atutem)
  • Dokładności i sumienności w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Odpowiedzialności i dobrej organizacji pracy.
  • Doświadczenia w realizacji projektów o wartości od 200k zł do 1-2 milionów zł (i więcej).
  • Mile widziane doświadczenie w firmie zajmującej się sprzedażą i integracją linii przemysłowych.
  • Zaangażowania w wykonywane czynności.
  • Wysokiej kultury osobistej, komunikatywności i umiejętności pracy w zespole.
  • Umiejętności budowania i rozwijania długookresowych relacji z Klientami.
  • Dojrzałości w prowadzeniu rozmów biznesowych na poziomie Prezesa oraz Zarządu międzynarodowej firmy.
  • Dobrej znajomości obsługi komputera – pakiet Office.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Znajomości języka angielskiego, umożliwiającej komunikację i prowadzenie rozmów handlowych z Klientami zagranicznymi.
  • Znajomości branży przemysłowej w Polsce i umiejętność sprzedaży zaawansowanych technicznie rozwiązań.
  • Preferowane doświadczenie zawodowe w sprzedaży rozwiązań przemysłowych B2B: min. 3 lata.
Oferujemy: 
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o uznanej pozycji na rynku.
  • Stabilne warunki zatrudnienia ukierunkowane na długofalową współpracę.
  • Zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, oparte na podstawie oraz prowizji, bez górnego limitu. 
  • Wynagrodzenie podstawowe, w przybliżonym przedziale 16000-18000 zł brutto.
  • Umowa o pracę na cały etat, po okresie próbnym Umowa na czas nieokreślony.                     
  • Samochód służbowy klasy Skoda Superb lub zbliżony, komputer, telefon.
  • Szkolenia produktowe. 

Podobne oferty:

29.05.2025

Specjalista / Specjalistka w Zespole Pełnomocnika Dyrektora ds. Partnerów Strategicznych

Firma: Zamek Królewski w Warszawie - Muzeum

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zapraszamy do współpracy Zakres obowiązków : współpraca ze sponsorami i partnerami Zamku Królewskiego w Warszawie, nadzór nad prawidłowym wypełnieniem świadczeń sponsorskich, prowadzenie bieżącej korespondencji ze sponsorami i partnerami, koordynowanie obecności sponsorów podczas wydarzeń w Zamku,...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia