- Projektowanie i realizacja strategii sprzedaży i marketingu dla B2B.
- Negocjacje oraz kontraktowanie umów handlowych.
- Analiza rynkowa, pomiar efektywności sprzedaży, identyfikacja nowych możliwości.
- Koordynacja współpracy międzydziałowej.
- Co najmniej 3 lata doświadczenia w zarządzaniu kluczowymi kontami w dystrybucji B2B.
- Znajomość branży i potrzeb klientów hurtowych, umiejętności negocjacyjne.
- Orientacja na wyniki, umiejętność strategizowania, wykształcenie wyższe.
- Stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie i premie.
- Samochód firmowy, telefon, laptop.
- Szkolenia, wsparcie marketingowe, dostęp do klientów.
Podobne oferty:
14.09.2025
Account Manager - sprzedaż usług agencji pracy tymczasowej
Firma: APT Inter Perspektywa Sp. z o.o.
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie /
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych Negocjowanie warunków współpracy i finalizowanie umów Monitorowanie wyników sprzedaży oraz analiza rynku Budowanie i utrzymywanie profesjonalnego wizerunku firmy Współtworzenie strategii sprzedażowych i rozwojowych Dbałość o długoterminowe relacje z klientami, w tym...
14.09.2025
Account Manager - sprzedaż usług teleinformatycznych
Firma: m-PLAY
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Włocławek
Twoje zadania: Sprzedaż, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla klientów biznesowych Edukowanie klientów o dostępnych dla nich rozwiązaniach, które umożliwią poprawę wskaźników finansowych i biznesowych klienta Prowadzenie prezentacji produktowych oraz udzielanie wsparcia...
14.09.2025
Account Manager - sprzedaż usług teleinformatycznych
Firma: m-PLAY
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Twoje zadania: Sprzedaż, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla klientów biznesowych Edukowanie klientów o dostępnych dla nich rozwiązaniach, które umożliwią poprawę wskaźników finansowych i biznesowych klienta Prowadzenie prezentacji produktowych oraz udzielanie wsparcia...