Key Account Manager

Największą wartością firmy Bakoma są nasi pracownicy!

www.bakoma.pl

Bakoma Sp. z o. o. jest polską firmą rodzinną w 100% z kapitałem polskim, istniejącą na rynku od 1989 r. Przez ponad 30 lat udało nam się zyskać zaufanie klientów i wypracować sobie silną pozycję w branży mleczarskiej, nie tylko na rodzimym, ale również światowym rynku. Sukces zawdzięczamy latom nauki, badań i ulepszaniu naszej receptury, a także czerpaniu z naturalnych, polskich zasobów oraz uważności na potrzeby i opinie klientów. Nasze główne brandy to Twist, Bakoma Men, Naturalny Gęsty, Bakuś, 7Zbóż, Bakoma BIO, Satino, Ave Vege.

Aktualnie do Naszego Zespołu z obszaru handlu nowoczesnego poszukujemy osoby na stanowisko:

Key Account Manager
Miejsce pracy: Koprki
ZADANIA:
  • Prowadzenie sprzedaży na rynku dystrybucji nowoczesnej.
  • Bezpośrednia obsługa wybranej grupy kluczowych klientów.
  • Planowanie, rozwój i maksymalizacja sprzedaży produktów firmy w sieciach handlowych (w tym wprowadzanie na rynek nowych produktów).
  • Zwiększanie asortymentu u przypisanych klientów.
  • Inicjowanie projektów wspierających sprzedaż.
  • Prowadzenie negocjacji warunków handlowych (ceny, zasady współpracy, P&L).
  • Nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy.
  • Przygotowanie raportów i analiz.
  • Współpraca z innymi działami.
  • Utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z naszymi klientami.
NASZE OCZEKIWANIA:
  • Doświadczenie w sprzedaży w kanale nowoczesnym w branży FMCG na stanowisku związanym z obsługą kluczowych klientów (minimum 3 lata). Minimum jeden samodzielny cykl negocjacyjny.
  • Osiąganie wyznaczonych celów.
  • Umiejętność analitycznego myślenia, analizy danych.  
  • Proaktywna postawa i poszukiwanie nowych rozwiązań oraz zaangażowanie i pasja do powierzonych zadań.
  • Zdolności negocjacyjne i handlowe.
  • Bardzo dobra organizacja pracy i samodyscyplina.
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie B1/B2.
  • Prawo jazdy kat. B.
OFERUJEMY:
  • Pakiet medyczny.
  • Dofinansowanie do karty sportowej.
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
  • Laptop, telefon komórkowy, samochód służbowy.
  • Możliwość rozwoju kariery zawodowej w wewnętrznych strukturach organizacji.
  • Fundusz socjalny.
Bakoma Sp. z o.o. powstała po 1989 roku i jest czołowym polskim producentem galanterii mlecznej. Jest spółką ze 100% polskim kapitałem. Produkcja odbywa się w nowoczesnym zakładzie w Elżbietowie. W osiągnięciu najwyższej jakości produktów firma Bakoma wdrożyła kolejno:
  • system HACCP od początku uruchomienia produkcji produktów mlecznych,
  • ISO 9001 – „System zarządzania jakością” – od 1999 roku,
  • ISO 14001 „System zarządzania środowiskowego” – od 2005 roku,
  • ISO 22000 – „System zarządzania bezpieczeństwem żywności” – od 2007 roku,
  • Certyfikacja na zgodność z normami BRC i IFS – od 2012 roku.
Nieustannie unowocześniamy linie produkcyjne, poszukujemy lepszych rozwiązań technologicznych, wprowadzamy innowacyjne naturalne produkty. Rozwijamy się, aby przynosić radość z natury.
DOŁĄCZ DO NAS!
https://bakoma.pl/o-bakomie/praca-u-nas/

Podobne oferty:

18.01.2025

Key Account Manager

Firma: SMARTLUNCH S.A.

Lokalizacja: /

Tasks: Acquiring new customers and restaurants for SmartLunch, including advising on the best option for the companys offer Managing the whole process from acquisition to signing contracts with companies and restaurants Maintaining and developing relationships with the companys customers Active sales activities in the assigned...

Więcej informacji

06.01.2025

Key Account Manager

Firma: SMARTLUNCH S.A.

Lokalizacja: /

Tasks: Acquiring new customers and restaurants for SmartLunch, including advising on the best option for the companys offer Managing the whole process from acquisition to signing contracts with companies and restaurants Maintaining and developing relationships with the companys customers Active sales activities in the assigned...

Więcej informacji

01.01.2025

Koordynator Kluczowych Klientów

Firma: SMARTLUNCH S.A.

Lokalizacja: /

Obowiązki: Pozyskiwanie nowych klientów oraz restauracji, doradztwo dotyczące oferty SmartLunch. Zarządzanie procesem sprzedażowym od akwizycji do podpisania umów. Utrzymanie i rozwijanie relacji z klientami firmy. Aktywne działania sprzedażowe na przydzielonym terenie. Budowanie i aktualizacja bazy danych CRM. Analiza...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia