PGO S.A. to największa w Polsce spółka przemysłowa specjalizująca się w produkcji odlewów i odkuwek. Jesteśmy nowoczesną organizacją, która inwestuje w swoich pracowników i zapewnia im możliwość poszerzenia kompetencji zawodowych. Rozwijamy się, pamiętając o równowadze i odpowiedzialności. Realizujemy coraz bardziej wymagające projekty do wielu sektorów przemysłowych.
- bieżące monitorowanie sytuacji na rynku i poszukiwanie nowych możliwości sprzedażowych (produkt: odlewy staliwne, żeliwne, odkuwki),
- aktywne zwiększanie portfela Klientów krajowych i zagranicznych,
- budowanie i podtrzymywanie satysfakcjonujących relacji biznesowych,
- diagnoza potrzeb Klienta oraz optymalny dobór rozwiązań,
- prowadzenie negocjacji handlowych,
- bieżące monitorowanie realizacji zamówień oraz współpraca z działem produkcji, planowania oraz zakupów,
- organizacja i udział w bezpośrednich spotkaniach z Klientami, zarówno w kraju, jak i za granicą (rynek europejski).
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację - B2/C1 (częsty kontakt mailowy i telefoniczny z Klientem zagranicznym),
- doświadczenie w dziale sprzedaży, mile widziane w branży produkcyjnej,
- umiejętność budowania długotrwałych i pozytywnych relacji biznesowych,
- zorientowanie na realizację celu i umiejętność pracy w zespole,
- znajomość pakietu MS Office,
- mobilność i gotowość do wyjazdów służbowych,
- prawo jazdy kat. B.
- umiejętność czytania rysunku technicznego,
- doświadczenie w obsłudze systemu ERP,
- wykształcenie wyższe (preferowane techniczne).
- niezbędne narzędzia do pracy (samochód, laptop, telefon),
- inwestycje w rozwój pracowników – dofinansowanie do studiów podyplomowych, szkoleń, certyfikatów, etc.,
- dofinansowanie wypoczynku,
- program rekomendacji pracowników,
- możliwość skorzystania z atrakcyjnych programów dedykowanych dzieciom pracowników (bezpłatne wyjazdy wakacyjne, stypendia zagraniczne itp.),
- możliwość przystąpienia do programu benefitowego PGO (kafeteria, MultiSport) po okresie próbnym.
Podobne oferty:
09.03.2025
Manager ds. handlowych
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Lokalizacja: mazowieckie / Jabłonowo (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), Jabłonowo
opracowywanie, wdrażanie i kontrolowanie działań marketingowych na rynku chińskim, sporządzanie raportów, zestawień i analiz w języku chińskim dla prezesa firmy, ustalanie budżetu oraz planu sprzedaży Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Język: chiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w...
09.03.2025
Manager Key Account
Firma: cargo-partner spedycja sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Żory
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: przygotowywanie strategii, kierowanie i nadzorowanie rozwoju biznesu i współpracy dla przydzielonych klientów oraz jej realizacji rozwój własnej aktywności sprzedażowej poprzez aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem wszystkich...
08.03.2025
Manager sprzedaży
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Lokalizacja: opolskie / Głuchołazy
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długoterminowych relacji biznesowych, rozwój sieci dystrybucji i sprzedaży lodów rzemieślniczych, negocjowanie warunków współpracy i przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie rynku oraz analiza konkurencji, współpraca z działem marketingu w zakresie działań...