Elanders Polska specjalizuje się w produkcji podręczników, czasopism, książek, broszur.
Zadania:
- Realizacja przydzielonych planów sprzedażowych
- Samodzielne prowadzenie spotkań oraz negocjacji handlowych
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Sporządzanie raportów sprzedaży
- Raportowanie do bezpośredniego przełożonego
- Minimum 2 lata doświadczenia w dziale sprzedaży w DRUKARNI
- Znajomość języka angielskiego min. w stopniu średnio-zaawansowanym
- znajomość podstawowych zagadnień poligraficznych
- Wykształcenie min. średnie
- Wysokie zdolności interpersonalne, komunikatywność
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, elastyczność
- Wysoka kultura osobista oraz determinacja na sukces
- Znajomość technik sprzedaży i negocjacji
- Biegła znajomość obsługi komputera MS Excel, MS Outlook, MS Power Point
- Prawo jazdy kat.B
- Mile widziana znajomość mediów społecznościowych Linkedin i Facebook
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie z możliwością rozwoju
- Niezbędne narzędzia pracy tj. telefon, laptop, samochód służbowy
Podobne oferty:
02.06.2025
Przedstawiciel Handlowy
Firma: NEW APPROACH sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie /
Miejsce pracy Polska Zachodnia Zakres obowiązków Budowanie i zarządzanie relacjami z klientami: wsparcie, doradztwo produktowe, identyfikacja potrzeb oraz reagowanie na zmieniające się wymagania rynku Rozwój sieci partnerskiej: pozyskiwanie nowych partnerów, obsługa kluczowych klientów oraz aktywne pozyskiwanie...
02.06.2025
Przedstawiciel Handlowy
Firma: NEW APPROACH sp. z o.o.
Lokalizacja: lubuskie /
Miejsce pracy Polska Zachodnia Zakres obowiązków Budowanie i zarządzanie relacjami z klientami: wsparcie, doradztwo produktowe, identyfikacja potrzeb oraz reagowanie na zmieniające się wymagania rynku Rozwój sieci partnerskiej: pozyskiwanie nowych partnerów, obsługa kluczowych klientów oraz aktywne pozyskiwanie...
02.06.2025
Przedstawiciel Handlowy
Firma: NEW APPROACH sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie /
Miejsce pracy Polska Zachodnia Zakres obowiązków Budowanie i zarządzanie relacjami z klientami: wsparcie, doradztwo produktowe, identyfikacja potrzeb oraz reagowanie na zmieniające się wymagania rynku Rozwój sieci partnerskiej: pozyskiwanie nowych partnerów, obsługa kluczowych klientów oraz aktywne pozyskiwanie...