- Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe podległych sklepów – ustalanie planów, prognozowanie i rozliczanie wyników.
- Nadzór nad przestrzeganiem standardów i procedur, w tym standardów obsługi klienta, oraz analiza wyników audytów.
- Rozwój zespołu – szkolenia sprzedażowe, motywowanie pracowników, monitorowanie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych.
- Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu siecią sklepów lub zespołem sprzedażowym.
- Umiejętność budowania zmotywowanych zespołów nastawionych na osiąganie celów.
- Prawo jazdy kat. B i gotowość do pracy mobilnej.
- Doświadczenie w branży modowej będzie dodatkowym atutem.
- Motywacyjny system premiowy (miesięczny i kwartalny).
- Dynamiczną pracę w rozwijającej się firmie.
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw.
- Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, laptop.
- Udział w konferencjach i eventach oraz programy szkoleniowe.
- Zniżki na firmowe produkty i elastyczny czas pracy.
Podobne oferty:
10.12.2025
Kierowniczka / Kierownik Sprzedaży Regionalnej
Firma: Villaro
Lokalizacja: dolnośląskie /
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe podległych sklepów – ustalanie planów, prognozowanie i rozliczanie wyników. Nadzór nad przestrzeganiem standardów i procedur, w tym standardów obsługi klienta, oraz analiza wyników audytów. Rozwój zespołu – szkolenia sprzedażowe, motywowanie...
10.12.2025
Kierowniczka / Kierownik Sprzedaży Regionalnej
Firma: Villaro
Lokalizacja: mazowieckie /
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe podległych sklepów – ustalanie planów, prognozowanie i rozliczanie wyników. Nadzór nad przestrzeganiem standardów i procedur, w tym standardów obsługi klienta, oraz analiza wyników audytów. Rozwój zespołu – szkolenia sprzedażowe, motywowanie...
10.12.2025
Kierowniczka / Kierownik Sprzedaży Regionalnej
Firma: Villaro
Lokalizacja: łódzkie /
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe podległych sklepów – ustalanie planów, prognozowanie i rozliczanie wyników. Nadzór nad przestrzeganiem standardów i procedur, w tym standardów obsługi klienta, oraz analiza wyników audytów. Rozwój zespołu – szkolenia sprzedażowe, motywowanie...