Ogłoszenie numer: 10064158, z dnia 2025-07-11
Klient portalu Praca.pl
Kierownik ds. Customer Experience
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Tworzenie i rozwijanie inicjatyw ukierunkowanych na poprawę doświadczeń klientów
- Opracowywanie planów działań zwiększających satysfakcję klientów i ustalanie ich priorytetów
- Koordynowanie wdrażania wybranych projektów proklienckich
- Analizowanie potrzeb i oczekiwań klientów na podstawie dostępnych danych
- Prowadzenie analiz ilościowych i jakościowych z różnych źródeł informacji
Wymagania
- Umiejętność tworzenia i prezentowania koncepcji oraz proponowania rozwiązań
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów
- Współpraca z zespołami wewnętrznymi i partnerami zewnętrznymi
- Zaangażowanie w budowanie kultury zorientowanej na klienta
- Pomysłowość i inicjatywa w tworzeniu nowych rozwiązań
- Monitorowanie realizacji zadań w ramach zespołu
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Długofalową współpracę
- Możliwość uczestnictwa w szkoleniach zawodowych i rozwoju umiejętności miękkich
- Dofinansowanie do kursów językowych i studiów
- Udział w projektach w ramach jednej z największych grup pracodawców w Polsce
- Przyjazną atmosferę i współpracę w zgranych zespołach
- Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych – dopłaty do opieki zdrowotnej, sportu, wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
Podobne oferty:
18.07.2025
Koordynator Opieki Szpitalnej
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Podleśna 61
Rekrutacja do S zpitala Specjalistycznego MAVIT, który znajduje się przy ul. Podleśnej 61 w Warszawie. Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie; stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce; zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; kompleksowo wyposażone stanowisko pracy w wielospecjalistycznym i...
16.07.2025
Kierownik / Kierowniczka Projektu w Biurze Spraw Klienta i Marki
Firma: Polskie Koleje Państwowe S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Współtworzenie Customer Experience w organizacji, Opracowywanie planów i prioryteryzacja inicjatyw związanych z podnoszeniem satysfakcji klienta, Nadzór i wsparcie w procesie wdrażania wybranych inicjatyw proklienckich, Analizę trendów i potrzeb klientów,...
15.07.2025
Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Swadzim
Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy gwarantowanie profesjonalnej obsługi klientów oraz przestrzeganie procedur w obszarach reklamacji,...