SIG jest wiodącym dystrybutorem specjalistycznych materiałów budowlanych, obsługującym sektor budowlany i konstrukcyjny w całej Europie. Zapewnia Klientom porady wykwalifikowanych doradców, profesjonalną i szybką obsługę handlową, poszerzoną o usługi transportowe, terminowe dostawy oraz pełny asortyment produktów. Gwarantuje sprawną obsługę na każdym etapie prowadzonych prac budowlanych i wykończeniowych. Od kilku lat rozwija się w modelu sprzedaży wielokanałowej, obejmującym zarówno tradycyjne metody sprzedaży jak i dynamiczny rozwój sprzedaży e-commerce.
Poszukujemy kandydatów na stanowiska:
- Obsługa wybranej grupy kluczowych klientów
- Realizacja powierzonego budżetu
- Rozwój sprzedaży produktów dachowych oraz produktów ogólnobudowlanych
- Doradztwo techniczne w zakresie rozwiązań technologicznych
- Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów ze strategicznymi klientami
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Wdrażanie strategii firmy
- Zarządzanie cenami minimalnymi
- Zarządzaniem zakupami towarów
- Prowadzenie inwentaryzacji częściowej zapasów
- Monitoring realizacji dostaw
- Doświadczenie handlowe w branży budowlanej, dekarskiej
- Znajomość lokalnego rynku w zakresie planowanych i realizowanych inwestycji budowlanych oraz funkcjonowania firm wykonawczych
- Doświadczenie w firmie będącej dystrybutorem materiałów budowlanych – mile widziane
- Umiejętność budowania relacji
- Umiejętności negocjacyjne
- Silna orientacja na wynik
- Komunikatywność, rzetelność, odpowiedzialność
- Dobra znajomość pakietu Office
- Prawo jazdy kat. B
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + premia)
- Duży zakres samodzielności i możliwość realizowania własnych pomysłów
- Pracę w firmie o dojrzałej kulturze organizacyjnej
- Możliwość skorzystania z opieki medycznej bądź karty sportowej
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
- Platformę wspierającą dobrostan pracowników
- Kompleksowy program szkoleń oraz warsztatów rozwijających kwalifikacje (produktowe, sprzedażowe i inne)
- Udział w programie wdrożeniowym nowego pracownika (wyposażenie w wiedzę niezbędna na danym stanowisku)
- Program szkoleń e-learningowych z zakresu zasad funkcjonowania działalności
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
- Narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków służbowych takich jak: samochód, telefon, laptop
- Możliwość zdobycia doświadczenia w dużej międzynarodowej organizacji o rozproszonej strukturze
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Udział w Inicjatywach charytatywnych
- Bezpieczne warunki pracy
Podobne oferty:
16.05.2024
Key Account Manager for CEE (m/f/d)
Firma: DOLLE sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Bielsko-Biała
Area of operation: Central and Eastern Europe Your tasks at a glance: Control and management of the assigned accounts Realization of the sales plan for your accounts in terms of sales and earnings Customer loyalty and relationship management to ensure a strategic partnership and continuous account growth Recognizing and...
16.05.2024
Manager ds. Kluczowych Klientów
Firma: Rotenso - Grupa Thermosilesia
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie /
Aplikuj do nas jeśli: masz min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży mobilnej; masz doskonale rozwinięte zdolności interpersonalne, w tym łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność słuchania potrzeb Klientów; posiadasz umiejętność pełnienia roli doradczej wobec Klientów w zakresie wyboru...
16.05.2024
Manager ds. Kluczowych Klientów
Firma: Rotenso - Grupa Thermosilesia
Lokalizacja: zachodniopomorskie /
Aplikuj do nas jeśli: masz min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży mobilnej; masz doskonale rozwinięte zdolności interpersonalne, w tym łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność słuchania potrzeb Klientów; posiadasz umiejętność pełnienia roli doradczej wobec Klientów w zakresie wyboru...