Ogłoszenie numer: 10262402, z dnia 2025-09-25
Klient portalu Praca.pl
Kierownik działu obsługi klienta i nadzoru kas
Miejsce pracy: Toruń
Opis stanowiska
- Egzekwowanie obowiązujących procedur kasowo-księgowo-finansowych.
- Nadzór nad bezpiecznym i prawidłowym przepływem towarów na liniach kasowych.
- Zapewnienie klientom wyjątkowej jakości obsługi, w tym obsługi reklamacji i zwrotów.
- Analiza wskaźników ekonomicznych i implementacja strategii ich poprawy.
- Aktywne budowanie pozytywnego wizerunku marki w lokalnej społeczności.
- Zarządzanie zespołem - rozwój kompetencji, motywacja oraz dbałość o dobrą atmosferę pracy.
Wymagania
- Zamiłowanie do pracy z ludźmi oraz pasja do handlu i obsługi klienta.
- Doświadczenie kierownicze w nadzorze kasowym oraz w realizacji usług obsługi posprzedażowej.
- Umiejętność motywowania i angażowania zespołu w realizację wspólnych celów.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne oraz znajomość prawa konsumenckiego i kasowego.
Oferujemy
- Umowę o pracę.
- Możliwość udziału w programie akcyjnym firmy.
- Ubezpieczenie grupowe i prywatna opieka medyczna.
- Dostęp do platformy do nauki języków oraz kafeteria benefitów.
- Rabaty na zakupy w naszych sklepach.
Podobne oferty:
01.10.2025
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Olsztyn
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi i...
30.09.2025
Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń
Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy gwarantowanie profesjonalnej obsługi klientów oraz przestrzeganie procedur w obszarach reklamacji,...
25.09.2025
Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Strategiczne kierowanie procesami reklamacyjnymi w firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań korygujących Optymalizacja procedur jakościowych oraz monitorowanie ich efektywności Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi Zarządzanie zespołem i wspieranie jego rozwoju...