Kierownik działu obsługi klienta i nadzoru kas

Ogłoszenie numer: 10262402, z dnia 2025-09-25

Klient portalu Praca.pl

Kierownik działu obsługi klienta i nadzoru kas

Miejsce pracy: Toruń

 

Opis stanowiska

  • Egzekwowanie obowiązujących procedur kasowo-księgowo-finansowych.
  • Nadzór nad bezpiecznym i prawidłowym przepływem towarów na liniach kasowych.
  • Zapewnienie klientom wyjątkowej jakości obsługi, w tym obsługi reklamacji i zwrotów.
  • Analiza wskaźników ekonomicznych i implementacja strategii ich poprawy.
  • Aktywne budowanie pozytywnego wizerunku marki w lokalnej społeczności.
  • Zarządzanie zespołem - rozwój kompetencji, motywacja oraz dbałość o dobrą atmosferę pracy.

Wymagania

  • Zamiłowanie do pracy z ludźmi oraz pasja do handlu i obsługi klienta.
  • Doświadczenie kierownicze w nadzorze kasowym oraz w realizacji usług obsługi posprzedażowej.
  • Umiejętność motywowania i angażowania zespołu w realizację wspólnych celów.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne oraz znajomość prawa konsumenckiego i kasowego.

Oferujemy

  • Umowę o pracę.
  • Możliwość udziału w programie akcyjnym firmy.
  • Ubezpieczenie grupowe i prywatna opieka medyczna.
  • Dostęp do platformy do nauki języków oraz kafeteria benefitów.
  • Rabaty na zakupy w naszych sklepach.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

01.10.2025

Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi i...

Więcej informacji

30.09.2025

Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu

Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń

Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy gwarantowanie profesjonalnej obsługi klientów oraz przestrzeganie procedur w obszarach reklamacji,...

Więcej informacji

25.09.2025

Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Strategiczne kierowanie procesami reklamacyjnymi w firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań korygujących Optymalizacja procedur jakościowych oraz monitorowanie ich efektywności Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi Zarządzanie zespołem i wspieranie jego rozwoju...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia