Ogłoszenie numer: 9468265, z dnia 2025-02-12
Klient portalu Praca.pl
Kierownik działu obsługi klienta i nadzoru kas
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- Egzekwowanie obowiązujących procedur kasowo-księgowo-finansowych.
- Nadzór nad bezpiecznym i prawidłowym przepływem towarów na liniach kasowych.
- Zapewnienie klientom wyjątkowej jakości obsługi, w tym obsługi reklamacji i zwrotów.
- Analiza wskaźników ekonomicznych i implementacja strategii ich poprawy.
- Aktywne budowanie pozytywnego wizerunku marki w lokalnej społeczności.
- Zarządzanie zespołem - rozwój kompetencji, motywacja oraz dbałość o dobrą atmosferę pracy.
Wymagania
- Zamiłowanie do pracy z ludźmi oraz pasja do handlu i obsługi klienta.
- Doświadczenie kierownicze w nadzorze kasowym oraz w realizacji usług obsługi posprzedażowej.
- Umiejętność motywowania i angażowania zespołu w realizację wspólnych celów.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne oraz znajomość prawa konsumenckiego i kasowego.
Oferujemy
- Umowę o pracę.
- Możliwość udziału w programie akcyjnym firmy.
- Ubezpieczenie grupowe i prywatna opieka medyczna.
- Dostęp do platformy do nauki języków oraz kafeteria benefitów.
- Rabaty na zakupy w naszych sklepach.
Podobne oferty:
14.03.2025
Koordynator Opieki Szpitalnej
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Pory 78
Praca w Szpitalu Carolina przy ulicy Pory 78 w Warszawie. Twoją rolą będzie: przedstawianie oferty usług medycznych z zakresu zabiegów operacyjnych ortopedycznych i laryngologicznych, zapewnienie kompleksowej organizacji procesów związanych z przygotowania pacjenta do operacji oraz przyjęcia na oddział, bezpośrednia...
14.03.2025
Manager
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Praca w terenie wymagająca podróży służbowych, organizowanie spotkania.Utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, również regularny kontakt z obecnymi, monitorowanie ich potrzeb oraz proponowanie nowych produktów lub usług.Negocjowanie warunków sprzedaży takich jak ceny i harmonogramy dostaw, a także inne aspekty...
13.03.2025
Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Kłodzko
Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy gwarantowanie profesjonalnej obsługi klientów oraz przestrzeganie procedur w obszarach reklamacji,...