- Zarządzanie zespołem specjalistów ds. rozwoju biznesu,
- Nadzorowanie wskaźników KPI procesu rozwoju biznesu,
- Współtworzenie oraz nadzór nad realizacją strategii sprzedażowej spółki,
- Pozyskiwanie nowych klientów, oraz rozwój współpracy z bieżącymi klientami,
- Nadzór nad procesem przygotowania ofert handlowych,
- Reprezentowanie spółki podczas targów, spotkań branżowych.
- Wykształcenie wyższe,
- Min. 3 lat doświadczenia w dziale rozwoju sprzedaży / biznesu,
- Umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz orientacja na rezultaty,
- Biegła znajomość języka angielskiego,
- Prawo jazdy kat. B,
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym, kontakty z firmami z grupy Okaya zlokalizowanymi na cały świecie,
- Premie regulaminowe,
- Ubezpieczenie grupowe + pakiet medyczny,
- Karta Multisport,
- Częściowy zwrot kosztów dojazdu.
Podobne oferty:
24.04.2025
Kierownik Rozwoju Sprzedaży
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Ostaszewo (pow. toruński, gm. Łysomice)
Analiza potrzeb klientów i działań konkurencji. Poszukiwanie nowych klientów i zbieranie informacji o nich. Tworzenie ofert handlowych i kalkulacji cenowych. Budowanie długotrwałych relacji z klientami. Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Prawo jazdy kat. B. Dobra organizacja pracy, umiejętność...
14.04.2025
Business Development Manager
Firma: Benefit Systems S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Wola
Na rozgrzewkę kilka pytań Masz sukcesy w sprzedaży i wiesz, jak pozyskiwać Klientów biznesowych oraz budować długofalowe relacje? Możesz pochwalić się min. 4 – letnim doświadczeniem w sprzedaży do klientów biznesowych? Interesujesz się dobrostanem i wellbeingiem, a produkty z tej kategorii są Ci bliskie? Znasz...