Jesteśmy najstarszym lotniskiem cywilnym i drugim regionalnym ośrodkiem czarterowym w Polsce. Obsługujemy 47 tras regularnych, 40 kierunków czarterowych, w tym 4 egzotyczne.„Rozwijaj razem z nami skrzydła swojej kariery” to hasło przewodnie w naszej firmie. Praca w międzynarodowych porcie lotniczym to praca 24 godziny na dobę, gotowość do profesjonalnej obsługi pasażerów z całego świata i do ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji. Naszym wyzwaniem jest satysfakcja z pracy wszystkich pracowników.
- Kierowanie Działem Business Executive i VIP Lounge, w tym nadzór nad realizacją jego zadań.
- Budowanie i rozwijanie zespołu pracowników (rekrutacja, szkolenia, motywowanie, ocena efektywności), nadzór nad codzienną organizacją pracy, planowaniem grafików oraz optymalizacją zasobów.
- Reprezentowanie działu w kontaktach i współpraca z partnerami zewnętrznymi i kontrahentami.
- Analizy rynkowe i kosztowe wspierające zarządzanie działem oraz ciągłe doskonalenie procesów obsługi w celu podnoszenia satysfakcji klienta.
- Rozwój oferty usług Business Executive i VIP (komercyjnych i barterowych) oraz wdrażanie i nadzór nad jakością usług zgodnie z międzynarodowymi standardami.
- Koordynacja obsługi pasażerów BEL/VIP we współpracy z liniami lotniczymi, biurami podróży, służbami granicznymi, celnymi, ochroną i innymi działami oraz dbanie o estetykę, funkcjonalność i wizerunek strefy VIP.
- Odpowiedzialność za budżet działu, kontrolę kosztów i realizację celów finansowych.
- Przestrzeganie regulaminów, procedur lotniskowych, BHP i prawa lotniczego oraz raportowanie wyników działalności działu do przełożonych.
- Wykształcenie wyższe (ekonomiczne, zarządzanie/marketing, turystyka lub hotelarstwo).
- Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym z zarządzaniem dużym zespołem.
- Zdolności przywódcze i umiejętność zarządzania zespołem poprzez motywowanie, delegowanie zadań oraz budowanie zaangażowanego i efektywnego środowiska pracy.
- Doskonałe zdolności organizacyjne – efektywna praca pod presją czasu.
- Zarządzanie wieloma procesami równocześnie oraz terminowa realizacja zadań.
- Odporność na stres, umiejętność pracy z wymagającym klientem, wysoka kultura osobista i orientacja na najwyższą jakość obsługi.
- Gotowość do pracy zmianowej, również w weekendy i święta.
- Prawo jazdy kat. B.
- Dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość dodatkowego języka
- Umowę o pracę na pełen etat
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Program wsparcia pracowników z niepełnosprawnością
- Pracowniczy Program Emerytalny
- Świadczenia socjalne i dofinansowanie do wypoczynku
- Udział w szkoleniach branżowych
- Przyjazną atmosferę pracy
Podobne oferty:
11.09.2025
Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Strategiczne kierowanie procesami reklamacyjnymi w firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań korygujących Optymalizacja procedur jakościowych oraz monitorowanie ich efektywności Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi Zarządzanie zespołem i wspieranie jego rozwoju...
09.09.2025
Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych; Budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi; Zarządzanie...
01.09.2025
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Olsztyn
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi i...